expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Khamis, 30 Jun 2011

DaY 7 : PHoTo oF YoU WItH yOUR bEStFREnDs..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye salam aku ni..^^
tak jawab dose..
jawab sayang aku..ha3..
[panggggg...! amek ko sekali..]
okey..!
semakin lama semakin aku terlupa pula dengan cabaran 10 hari aku ni..
dan aku rasa dah dua hari aku terlepas ni..
huk3.. :( maaf lah ye..
sangat sibuk uruskan macam-macam hal..
[bajet diva lah ko..! ha3..]
jadi untuk ubat rindu korang ni semua,
ni aku sahut cabaran nya untuk hari ke 7..^^
jeng..jeng..jeng..

kawan aku sejak sekolah rendah..
aku sayang dia sangat-sangat weh..
tapi sekarang dah jarang berhubung sebab dia dah study lain temapt dengan aku..
apa-apa pun kitorang selalu contact juga..^^
sebab dia kawan aku selamanya weh..!
huk3.. :(

yang ni kawan baik aku juga..^^
sejak dari sekolah lagi..
kitorang mula rapat sejak awal form 2..
dan kitorang, [termasuk kawan baik aku yang atas tu] memang rapat masa sekolah..
aku dan SADIQ ni sampai sekarang rapat..
sebab aku sama Kolej ngan dia..^^
dan jangan tanya kenapa kalau ada sia, mesti ada aku..
hak3.. 

dorang ni satu geng dari sekolah lagi..
aku kenal dorang dekat matrik..
dan aku baik dengan mereka semua..
dari kiri : SYAHMI, HAZIQ, AZMEER, AJES, ALIP..
dan aku sayang dorang juga..
aku rindu korang sangat-sangat lah..!!
sebab dorang ni lah kawan-kawan aku dekat matrik yang faham aku..
thnks korang..!!

baik orangnya..aku kenal dia pun dekat matrik..
tapi kitowang baik sangat sebab kitorang satu kuliah,..
jadi kat mana ada sia mesti ada aku..
dan dia seorang yang bagi aku sangat2 penyabar dan memahami..
thnks K..^^ luv u lah..!

he3..sebenarnya ramai lagi kawan baik aku..^^
maklumlah kan, orang baik ni semua orang nak berkawan..
he3..
apa-apa pun siapa pun mereka, aku tetap sayang..
selagi nama kau kawan aku, aku tetap akan sayang kau..!
okey..^^

p/s : banyak tak kawan baik aku..? he3..

10 ulasan:

hawiz berkata...

kawan2 yer..hihi

Freaky berkata...

yeahh kawan :)

aremieroul berkata...

he3..yup.. BFF..^^

aremieroul berkata...

@freaky : he3..kawan..^^

Syuxer berkata...

aku rindu kat kawan2 aku time neh T_T bila baca entri neh

tq bangkitkan nostalgia ini..:)..suatu hari nanti,akan ku cari n berjumpa dengan dorang..

aremieroul berkata...

@syuxer : hu3..tau x pew/..miss all my freind..!!

emeera asnary berkata...

wahhhh, sume nye kengkawan KMJ =) suka suka,, ntw, entry kamu bnyak prktaan sia, u mean dia kn ? sokey, i paham, ngeee ~

btw, tag kamu lah kat sini...
http://emywantsthat.blogspot.com/2011/06/contest-kaki-paling-comel.html

aremieroul berkata...

he3..sia=dia..ha3..

Ahmad Haziq Azlan berkata...

datang follow sini....
huhuhu
baru dapat online...

Azam Sad berkata...

terus jejak sini bile nampak gambar Amirul Fareez..kuikui..:p