expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Khamis, 9 Jun 2011

Segmen : Seberapa seth ke kamu ini..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..tak jawab dosa..jawab sayang..he3..^^ okok..dari petang tadi aku niew asyik menanti segmen yang nak dibuat oleh saudara Orenz susu ni..maklumlah kan ,aku ni kan suka sertai benda-benda cam niew..he3..^^ dan akhirnya segmen tersebut telah dibuka..

dengan perasaan yang penuh teruja ni pun aku pergi lah klik link dia tu..menanati-nanti segmen apakah yang dia nak wat..buka-buka sahaja, tertera nama SETH...OMG..! aku ni dah lah tak berapa suka sangat dekat cerita NORA ELEENA itu..huk3..[ooppsss..terberitahu plak..^^] buakn nya apa, cuma blur sikit citer 2..^^

apa-apa pun aku akan tetap sertai segmen ini demi nak sokong saudara Orenz susu niew..^^ he3..senang sahaja kalau korang semua nak sertai segmen ini..syarat nya cukup mudah dan senang..bak kata orang indonesia "gampang banget sih..^^ " he3..kalau nak tahu lebih lanjut sila klik gambar sweet bawah niew..



senang bukan..? jadi jom lah kita sertai ramai-ramai..he3..dan kita kena lah buat satu dialog yang so sweeeeettttt..! hu3..walaupun korang tak pandai nak buat, cuba sahaja..tak salah mencuba..mana tau rupa-rupanya ada bakat terpendam dalam diri itu..he3..^^

makwe : awak..awak...[sambil gedix2] kalau saya jadi cincin, awak nak jadik apa..?

pakwe : [dengan pelik nyer menjawab] saya nak jadi gunting lah..

makwe : sebab apa nak jadi gunting..? x romantik lah awak ni..hu3..

pakwe : kalau awak pen, saya gunting..! kita boleh duduk sama-sama dalam bekas alat tulis..^^

makwe : he3..kalau saya jadi hati..?

pakwe : kalau awak jadi hati, saya nak jadi darah..

makwe : sebab apa nak jadi darah..?

pakwe : sebab dekat hati kan ada darah..tanpa darah, hati tak kan boleh berfungsi..^^

makwe : he3..suke2..tapi kalau saya.....hurm...

pakwe : tak ada tapi-tapi..awak lah cinta saya hingga akhirnya..awak lah segalanya..saya sayang awak..   

makwe : memang lah..saya pun sayang awak sangat-sangat..tak sanggup nak berpisah..tapi kita kena tahu, manusia hanya merancang..tuhan yang menentukan segala-galanya..^^

pakwe : jadi sama-sama lah kita berdoa pada tuhan supaya kita akan kekal bersama dan bahagia hingga akhir hayat kita ye..amin..~

ha3..sweet ke..? entah lah..denga penuh rasa kebengangan aku buat dialog ni..he3..semuanya gara-gara si Orenz susu ni lah..tak apa..yang penting aku mmg nak sertai segmen ni..he3..untuk itu aku tag kawan-kawan aku..^^ macam biasa aku nak tag :

^^
k2..salam..

4 ulasan:

NoR AziLa berkata...

iela mmg xde bakat nih..hehehe

Freaky berkata...

wuahaha aku x mao jadi seth Tan tu

hudaa.udey berkata...

perghhh... xd bakat la ayat panjang2 nii..

btw gudluck! :)

Azmeer berkata...

hehe.. bez