expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Selasa, 14 Jun 2011

[Games] Fact and fake..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab semua..^^ tak jawab tanggung dosa ye..he3..okey..masa aku tengah jalan-jalan tadi, tiba-tiba aku terperasan satu permainan menarik ni..^^ hu3..nama game ni ialah [Games] Fact and fake!..! hu3..



p/s : kalau nak tahu lebih lanjut sila klik banner atas ni okey..^^

FAKTA 1 :

aku suka memasak...ha3...
^^

FAKTA 2 :

aku tak suka masak sebab aku suka makan je..
yummy2..^^

p/s : bagi mereka-mereka yang dah tahu jawapan nya diam-diam je okey..^^ he3..
ok2..selamat menjawab..^^
salam..~

7 ulasan:

Freaky berkata...

haha mana 1 yang betol fakta nih

dhilla nazli berkata...

mesti suke masak kan?? kan2? huuhu

Umar Faruq berkata...

yang fakta 2 tu betul!! hoyeah!! hehe

Met bUjang berkata...

hmmm aku rasa mmg ko suka makan dari masak hahaha fakta 2!

aremieroul berkata...

ha3..ntah lah..agak2 korang aku suka makan ke aku suka masak...he3..wink3..^^

adib syazwan berkata...

no 1!!!!!!!!

aremieroul berkata...

ha3..^^