expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Khamis, 23 Jun 2011

CoNtEsT BloG saYA COmEl..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..tak jawab anda yang berdosa..^^ he3..hari niew aku nak setai satu contest menarik yang dianjurkan oleh cik qistina..^^ nak tahu lebih lanjut, sila klik banner bawah ni okey..^^ jom sertai sekali k..

Photobucket

kenapa saya nak sertai contest niew..? he3..macam biasalah..^^ tak tahu pulak ea korang..ha3..aku sertai sebab memang blog aku ni comel.. :P  nak buat macam mana..ha3..[pasan ko..dush2..!!] tak menang padan muka kau..ha3..apa-apa pun terima kasih lah ye dekat cik qistina ni sebab sanggup nak anjurkan contest niew..^^ saya hargai sangat semangat awak untuk support blogger-blogger lain..he3..

dan untuk itu, saya nak tag retis-retis dan admin-admin yang populat dekat FB..he3..lynda, eien, emeera, dan hidayah..^^ jom join okey..^^ k2..salam..~

p/s : hu3..teringat dekat someone plak..  :(

3 ulasan:

daya :) berkata...

ouhh.thanksss. nk join jgk :)

officially19 berkata...

hehe...retis BAkmj x abis2 lagi ke??haha3..=)

aremieroul berkata...

@daya : jom2..^^ he3..

@ina : ha3..retis tetp retis lh ina..ha3..