expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Selasa, 21 Jun 2011

NiNiE aZRiEnA 1sT gIvEaWaY : KaU MUzIK dIHaTIkU..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..^^ tak jawab anda juga yang berdosa..he3..kalau jawab sayang dekat aku lah tu..^^ okey..! [merepek jerk aku ni kan..? ha3..  :P] disebabkan banyak sangat contest, giveaway n segmen yang aku sertai, maka aku rasa aku patut kurangkan dahulu..sebab terlalu banyak dah contest yang aku dah sertai..tetapi aku buat masa ini, aku hanya akan sertai mana-mana contest or segmen or giveaway yang aku di tag..hu3..

jadi, semalam aku telah dipromote oleh tuan empunya blog untuk sertai giveaway dia ni..maka demi menghargai dia, aku pun sertai lah..senang jerk..^^ tak payah nak edit-edit kew apa..nak tahu klik banner ..

dalam hidup kita ni, macam-macam yang telah kita lalui kan...dan kadang kala lagu-lagu yang wujud di persada seni itu menunjukkan apa yang kita rasa dan apa yang kita alami..maka kita akan meminati lagu tersebut..^^ tak kisah lah lagu itu berkisarkan tentang apa sekalipun, tetapi kita menyimpan seribu satu kisah disebalik lagu itu..^^ seperti juga aku..aku memeng peminat muzik..i luv it.. [tapi tak ada lah sampai melalaikan..^^] jadi, antara lagu yang aku suka dengar ialah lagu INILAH CINTA oleh abg aku..[ha3..pasan..!] oleh AKIM..^^

Lirik Lagu Inilah Cinta Oleh Akim ^^ : 
Terpegun ku melihat kamu
Bergetar hatiku memandang mu
Dan terus datang mencuba
Adakah khayalku menjadi nyata
Oh resah hati gelisah
Ku takut tak diterima
Rupanya kau juga sama
Seperti aku merasa cinta
Chorus
Mungkin inikah yang dinamakan cinta
Hati gembira rasa bila kau kata cinta
Siang yang suram kini menjadi ceria
Hati yang gelisah akhirnya kini menjadi bahagia

Oh resah hati gelisah
Ku takut tak diterima
Rupanya kau juga sama
Seperti aku yang merasakan cinta
Ulang Chorus
Sungguh susahnya aku mendekati mu
Mengambil kesempatan untuk tunjukkan cintaku
Rasa bahagia bila kau menerimaku
Indah semuanya hilang semua resahku
Kita berdua kini menjalin cinta
Inilah cinta kita
Akhirnya kini menjadi bahagia
Inilah cintaku
Inilah sayangku
Inilah cinta


aku minat lagu ni sebab aki minat akim ni..^^ [minat sebab aku ni fans dia okey..! ^^] lagu ni boleh buat aku ketawa seorang diri, boleh buat aku menanges seorang diri dan macam-macam lagi lah..semua orang dah tahu yang aku minat akim..^^[my family, frends, n fans..! ha3..pasan..dush2..!] jadi, setiap kali ada je apa-apa yang berkaitan dengan akim ni, dorang semua akan terjerit-jerit panggil aku..he3..[macam dowang jerk yg minat..ha3..] dan lagu ni juga telah mengingatkan aku kepada seseorang yang tak kana pernah aku lupa dalam hidup ni..^^ 

okey..! selesai sudah dengan yang ini..jadi sebelum pergi, aku nak tag Cik Ina Nadia dan En. Khairul Zhariff..^^ selesai..okey lah..salam..~

p/s : sebab tu lah shoutbox aku gambar akim..^^ ha3..

7 ulasan:

officially19 berkata...

ngee..thanks..ina suka lagu jahatnya cinta..=D

aremieroul berkata...

he3..^^ welcome..^^ mirul suka semua lagu dia.. :D

JiQjiL berkata...

huk2..sob3..heee

K.Zhariff berkata...

hehe, thanks mirul! jap2. nk tgk2 dulu prize dia. :D

aremieroul berkata...

@JiQjiL : hu3..^^

@K.Zhariff : ha3..siot jerk..^^

ninie_azriena berkata...

best lagu2 akim..
ninie minat giler lagu akim yg terbaru "JANJI"
huhuhu..

p/s: tanks sudi join GA ninie tau (n_n)

aremieroul berkata...

@ninie : sama larh..!^^