expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Khamis, 16 Jun 2011

SEGMEN BLOGLIST MINAH BLUR..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

jawab ye..^^ tak jawab dosa..jawan sayang..okey..[menulis dlm keadaan tergesa-gesa..ada 5 minit jerk..] memang aku dalam kesuntukan masa..hu3..sebelum jam 1 pagi, aku kena tidur..sebab esok aku kerja..hu3..jadi, aku cuma ada masa selama 5 minit untuk setiap entry..^^ [kira sendiri lah ye, berapa yg perlu aku buat malam n iew..^^] 

nampak tak banner yang kat atas tu..? tak nampak buta..he3..cuba klik..dah belum..? kalau dah tentu tahu kan aku nak buat apa..huk3..aku nak sertai segmen bloglist minah blur..[ |||-----||| <<-- simbol blur..he3..] seberapa blur kah minah ni, korang pilih lah sendiri okey..^^ hu3.. tapi terima kasih lah banyak-banyak dekat cik blur kita ni sebab anjurkan segmen ni..[aku mmg suka join...ha3..] kalau aku tak terpilih pun tak apa, asalkan aku dah tolong cik blur ni dalam segmen dia..^^ okey..papai..aku nak tag hidayah, emeera dan sadiq

ok2..papai..salam..~

p/s : teringat pula dekat segmen kawan aku..he3..

10 ulasan:

...Minah BluR... berkata...

Haha mekaceh bebanyok join bloglist MB. omak sngt berbesar hati. =D GOOD LUCK!

budak kuat perasan? give me 10! same! HAHAHA

aremieroul berkata...

ha3..^^ mmg p-erasan btol lh..ha3..ok2..thnks tau..

...Minah BluR... berkata...

onn..ponn...mane keropok dgn teh nak cicah nie? tetamu datang singgah ni. hihi^^
Mb datang nak buat pemilihan.
kalau rajen, terjahlah dorang yg join segmen nie jugak heeee..

Senarai Peserta Segmen Minah BLur

aremieroul berkata...

okey2..^^ he3,,

mumui berkata...

hi... singgah sini dari bloglist MB..

aremieroul berkata...

@mumui : thnks..^^

alif ismail berkata...

salam kenal & blogger...!!!

jemput ke blog alif ye..

Farierahasanz berkata...

hye , terjah sini dr segmen MB . . gudluck yaww =)

Alisya berkata...

gudluck yer :)

Alissya_Yana berkata...

yana terjah dr segmen MB