expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Isnin, 13 Jun 2011

CoNtesT sAYA sUKa MaKaN dekaT BlAblaBlA..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye..^^ tak jawab tanggung dosa tu sendiri...aku dah ingatkan..he3..okey..! untuk menunjukkan rasa sayang terhadap kawan blogger alu sorang ni, aku akan sertai lah contest yang dia anjurkan..^^ [padahal memang suka join contest...^^] he3.. contest nya agak menarik sebab aku tak pernah sertai contest macam ni..hu3..kalau nak tahu lebih lajut, klik banner bawah ni okey..^^
contest pasal makanan lah..^^ kegemaran aku ni..he3..apa-apa pun mesti letak gambar kita tengah makan dekat mana-mana kedai makan..[warung boleh x..? he3..] so aku nak letak gambar aku dekat warung ni lah..^^ selalu juga aku pergi bersama keluarga aku..hu3..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

ha3..I Luv KFC..! he3..walaupun hanya tempat makan yang murah-murah sahaja jika dibandingkan dengan Pizza Hut, McD, or SR..tetapi yang penting dekat KFC lah aku dan keluarga selalu pergi..kalau kitowang pergi jalan-jalan dekat pusat beli-belah, tak sah lah kalau kitorang x pergi ke KFC..hu3..dan dekat KFC ni juga lah aku selalu snap pic adik aku..ha3..contohnyer ni..
p/s : kecomelan dia adalah datang dari abang nya okey..^^

ha3..ok lah..mata pun sudah kuyu..tangan pun sudah lenguh..kaki pun sudah nak krem..ha3..sebelum itu, aku nak tag syahmi, buzli dan aziz..^^ k2..salam..~

p/s : teringat pula masa KFC diboikot suatu masa dulu..^^

3 ulasan:

lynda berkata...

datang check !whoa.. lnda pon suka makan kfc tau !

aremieroul berkata...

@lynda : he3..^^ sama lah kita..

babaz berkata...

haha.... kfc memang best... meal yg wajib aku beli kalau singgah kfc is snack plate... hehe