expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Jumaat, 17 Jun 2011

SeGmEn sAYa, cITA-CITa DaN kERJAyA..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..tak jawab maka anda lah yang berdosa..he3..^^ okey..! hari ni aku nak join satu segmen kawan satu matrik aku..cik ina nadia..^^ he3..walaupun aku tak pernah jumpa dia dekat matrik dulu..ha3..[ngaku kawan plak 2..he3..] tapi disebabkan tertubuhnya kumpulan Blogger Amatur KMJ di FB, maka kami semua, blogger-blogger KMJ dapat berjumpa dan berkongsi cerita..^^

okey..! cik ina ni ada buat satu segmen..segmen dia ialah "segmen saya, cita-cita dan kerjaya.." hu3..
!                                                                          Officially 19 !
p/s : nak tahu lebih lanjut sila klik banner atas ni okey..^^

hurm..cita-cita..? masa kecil dulu, aku bercita-cita nak jadi seorang doktor..mamun akibat budaya malas + ketidak pandaian dalam diri, maka cita-cita tersebut hanya lah tinggal kenangan..ha3..sampai tingkatan 5, aku masih lagi berfikir yang aku akan bekerja dalam bidang perubatan..namun ketentuan ALLAH siapa lah yang tahu kan..hu3..selepas tingkatan 5, aku ditawarkan untuk belajar di Kolej Matrikulasi Johor[KMJ]..tetapi yang aku nak cakap kat sini ialah aku ditawarkan dalam bidang perakaunan..huk3..

disebabkan kawan baik aku ada dekat sana, maka tanpa segan silu, aku pun terima tawaran tersebut..[padan muka ko..ha4..] mula-mula memanglah terasa kelainan juga sebab dari kecil aku belajar sains..tiba-tiba bila masuk matrik, aku dapat aliran perakaunan..tapi itu tidak mematahkan semangat aku untuk berjaya dalam hidup ni sebab aku percaya aku boleh..^^ [padahal nak nages dah time 2..ha3..] dan alhamdulillah. selepas habis matrik ni, result aku atas 3 pointer..aku bersyukur sangat-sangat..[ALLAH itu maha adil..^^ ] 
p/s : ihsan pak cik google..^^

dan sekarang, setelah apa yang aku tempuhi selama ini, maka aku telah mengambil keputusan untuk menyambungkan pelajaran dalam bidang kedoktoran..ha3..[pasan ko,,!! dush2..!!] ha3..main-main je..he3..aku nak sambung belajar dalam bidang perakaunan..insyaALLAH kalau ALLAH izinkan..^^ dan aku harap-harap sangat yang doa aku ni akan makbul..amin..~
okey..! siap..! he3.. salam..~

5 ulasan:

nik aziemah berkata...

oh.. budak akaun rupenye.. haha

K.Zhariff berkata...

amin! :D

officially19 berkata...

Eh kejap..budak akaun berapa?A15 ke?

aremieroul berkata...

@nik azimah : he3..akaun..^^

@k.zharif : amin..~

@ina : akaun 16..^^

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

gudluck in future :D