expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ahad, 26 Jun 2011

DaY 5 : A pHoTo yOu mAke A fUnnY fAce..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye korang..! tak jawab dose doh..ha3..
tapi kalau jawab ko sayang aku..
ha3..^^
okey..!
untuk hari ke 5 ni, 
aku mesti letak gambar yang kelakar..
OMG..hak3..
[semua gambar yg ad muka aku mesti kelakar..hak3..]
hurm..yang ini kwot kelakar..^^ 
ha3..LOL..
|
|
|
|
|
|
|

korang mesti pelik kan,
kenapa aku cakap gambar ni kelakar..?
ha3..
sebenarnya aku letak gambar ni sebab 
bila aku tengok gambar ni jerk, aku rasa macam aku ni ayah kepada adek-adik aku ni..
hak3..^^matang nya aku ni kan
 =,="
he3..dan mmg aku dah tak heran kalau ada orang cakap
"wah..! comel nya anak..umur berapa..?"
padahal aku tengah dokong adik aku..OMG..! 
sakit hati..he3..
apa-apa pun aku redha jerk..^^
yang penting semua orang tau aku comel..
ha3..
[pasan lah ko..! dush2..]
okey lah..papai..
salam..~

p/s : semua orang ada kelebihan masing-masing okey..^^

2 ulasan:

Eera Shera berkata...

ye awak mmg comel..hehe

aremieroul berkata...

@eera : he3..thnks..^^