expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Rabu, 29 Jun 2011

SenArAI pEnUh PeNyeRtAAn BloGlISt AKu..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..^^ tak jawab nanti korang juga yang dosa..he3..okey..! semalam merupakan hari terakhir untuk sertai bloglist aku..jadi hari ni aku akan buat satu senarai penuh mereka-mereka yang dah memerah keringat masing-masing untuk sertai bloglist aku ni..ha3..

secara jujurnya aku memang terkejut dengan sambutan yang dah diberikan oleh semua blogger-blogger ni..penyertaan nya ada lebih kurang 50..huk3..banyak kan..? terima kasih tau sebab sudi sertai..^^ dan kalau boleh aku memang nak pilih semua yang sertai bloglist ni..tapi tak kan lah aku nak pilih kesemua 50 lebih tu kan..hu3..

jadi, sebagai tanda penghargaan buat semua, maka aku telah mendapat idea untuk menghargai korang semua dengan begitu adil sekali..^^ he3..nak tau x macam mana..? meh sini baca baik-baik na..^^ okey..^^ aku akan pilih 17 blog untuk diletak dalam bloglist aku..tapi hanya untuk SEMINGGU sahaja..selepas seminggu aku akan tukar bloglist aku tu kepada orang lain pula..^^ jadi, semua orang akan merasa duduk dalam bloglist aku..adil kan..? he3..^^ selepas semua selesai merasa, baru lah aku akan pilih senarai penuh bloglist aku..^^

BERIKUT MERUPAKAN SENARAI PENUH MEREKA YANG SERTAI BLOGLIST AKU..^^

3. http://sinchanteletubies.blogspot.com/2011/06/jom-join-bloglist-budak-kuat-perasan-tu.html 
44. http://nashfahrenheit.blogspot.com/p/jom-join-bloglist-budak-kuat-perasan-tu.html

he3..betul-betul genap 50 orang..^^ best-best.. he3..apa-apa pun terima kasih banyak-banyak sebab sudi sertai bloglist aku yang tak seberapa ni..^^ insyaALLAH saya akan membalas jasa anda-anda ni semua sebaik mungkin..^^ dan untuk lihat BLOGLIST terpilih untuk minggu ni, sila klik SINI atau terus klik banner atas sekali tu..^^ dan kalau boleh jom lah ramai-ramai kita terjah blog masing-masing ni..^^ ingat bahawa,
what goes around comes around..^^
okey..! salam..~

p/s : terharu gila ni..he3.. T_T

7 ulasan:

ninie_azriena berkata...

wah..
ramai nyer..
congrats ye :)

hawiz berkata...

ehhh..mana hawiznyer??

kotak bulat berkata...

50? byknya..hehehe... kena terjah ni.. :P

aremieroul berkata...

@ninie : he3..thnks..

@hawiz : ele..hawiz poyo x nak join..^^ he3.. :P

@KB : he3..dah agak dah..^^

afeeyra aishiteru berkata...

tengs yew ... suda senaraikan belog sye dalam list bloglist ukhwah .... :))

aremieroul berkata...

sama2..^^

cheera berkata...

wahhh... dpat smbutan yg baek.. cheera bloglist yg ke 34.. best2.. meh ite terjah rmai2.. :))