expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Selasa, 14 Jun 2011

SeGMeN meNGeJUt..!

jawan ye semua..he3..tak jawab dose..jawab sayang aku..^^ he3..okey..pada petang yang indah ini, semasa aku sedang berblogwalking di taman blogger..tiba-tiba aku ternampak satu segmen yang dianjurkan oleh peng"komen" termasyuk blog aku..[apa punya ayat dah..ha3..mcm bahasa arab..^^ he3..] dia nie suka komen kat entry aku..seyes aku bangga dengan dia..ha3..[pasan seh..!^^]

okey..! disebabkan untuk menunjukkan tanda penghargaan dan sokongan yang padu, aku telah mengambil keputusan untuk melamar dia..ooppss..[aq masih teruna..ha3..]melamar dia punya segmen..^^ he3..jadi, kalau kalian semua nak sertai juga, sila klik banner niew okey..^^

p/s : menakutkan betul banner blog dia..he3..

okey..! segmen dia ni mudah je..cuma perlu buat dialog dekat gambar yang disediakan..aku memang tak reti nak buat semua ni..tapi hentam saja lah labu..he3..tak salah kalau kita mencuba..ada rezeki ada lah kan..^^
ni hasil dialog yang aku buat..he3..jangan marah ye cik kotak bulat..^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tajuk cerita : 
Kawan yang adil..^^

tu je lah..nak apa lagi..? he3.. okey..kalau tak lawak, jangan tak ketawa..ketawa je..jaga hati saya ni ok cik kotak...he3..^^ apa-apa pun thnks sebab sudi anjurkan segmen ni..^^ kalau saya menang rojer2 okey..^^
k2..salam..~

7 ulasan:

nik aziemah berkata...

haha.. apa punya kawan la.. boleh pulak nk bagi dua je..

aremieroul berkata...

ha3..^^ biasalah manusia sekarang..he3..

syaz@rozelt berkata...

nice..hehe..gud luck!

syaz@rozelt berkata...

tahniah!!..dh menang..hehe

aremieroul berkata...

@syaz : he3..thnks ye..^^

CiK QiQi berkata...

tahniah!! hahaha..btw header tu sgt chomell =)

aremieroul berkata...

@cik qiqi : thnks ye..^^ he3..