expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Jumaat, 24 Jun 2011

day 4 : a photo that make you happy..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye salam aku tu..
tak jawab dosa.. :P
he3..okey..!
untuk hari yang ke-empat ni, dia nak
A PHOTO THAT MAKE YOU HAPPY..^^
hurm..hepy..?
gambar ni lah..! he3..


inilah gambar keluarga aku..
aku gembira bila tengok gambar ni..
sebab aku hanya ada mereka dalam dunia ni..
tanpa mereka aku hanya lah insan yang serba kekurangan..
jadi, aku memang sayang sangat-sangat dekat keluarga aku..!
dan kami lah keluarga bahagia selamanya..
amin..
thnks sudi baca..^^
okey..!
salam..~

p/s : ibu bapa aku dah bercerai tapi kami tetap bahagia..^^


4 ulasan:

cik zureen berkata...

wah.. wish u happy always.. (^_^)

aremieroul berkata...

@cik zureen : thnks...amin..~

emeera asnary berkata...

i also LOVE my family, tringat pulak maen kad happy family, kene ckap --> one HAPPY FAMILY at home... yeahhhh =)

aremieroul berkata...

@emeera : he3..btol3..^^