expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Isnin, 13 Jun 2011

akU mERindUi saHabAtkU..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..tak jawab dosa..hu3..hari ini aku menulis entry dalam keadaan yang sedih..[kesat hingus jap..] tak tahu lah kenapa tiba-tiba sahaja aku sedih..mungkin sebab tadi aku approve seorang kawan aku dekat FB kot..dia bukan kawan lama aku..dia bukan sahabat yang pernah aku kenal suatu masa dahulu..dia hanyalah pengguna biasa FB yang saban hari mencari kawan di laman sesawang tersebut..

aku..? sama seperti dia..sering menambah sahabat baru di sana..[hobi aku add orang..^^] bila dier approve friend request aku tadi, aku seperti biasa akan ucap "terima kasih approve" di dinding miliknya..^^ [peramah kan aku niew..? ha3..] dan seperti biasa juga kawan-kawan baru aku tu akan balas "sama-sama", "no beggie", "sesamew" dan sebagainya..begitu juga dengan dia..dan serius..! cara dia cakap memang sama macam komen cakap lama aku..!

aku merindui sahabat lama aku itu..dia...hurm...dulu kami memang rapat [giler..!] semua nya nak sama..sampaikan ada kawan kitorang cakap yang kitorang ni kembar..he3..punya lah rapat aku dan dia..aku memang sayang dia sangat-sangat..[sayang sebagai sahabat..]aku rasa aku memang tak kan berpisah dengan dia..tapi memang ALLAH sengaja menguji..memang sudah menjadi lumrah alam bila yang bertemu itu akan berpisah..aku dan dia hingga kini tidak pernah berjumpa..kami memang kawan selamanya..

ingat lagi masa kali terakhir kitorang makan sama-sama kat kantin sekolah dulu..dia pernah cakap yang ayah dia akan berpindah kerja..masa tu, aku terus tak lalu makan..maklumlah, dia sahabat aku kot..memang sedih sangat masa tu..ingatkan dia akan pergi lama lagi..rupa-rupanya selang dua hari, dia dah tak ada..hu3..ingat lagi..sejak dia tak ada, aku makan seorang diri..maklumlah, sebab aku dah biasa makan dengan dia..hu3..

dan sampai sekarang, aku masih mencari dia..kalau lah dia ada terbaca entry aku ni, aku harap dia akan hubungi aku..tapi aku tak mengharap pun sebab aku tahu, ALLAH itu maha adil..ALLAH tak kan menguji hambanya kecuali dia tahu bahawa kita mampu menanggungnya..^^ dan aku percaya ada hikmah di sebalik semua ni..^^ terima kasih ALLAH..

p/s : tiba-tiba teringat pula dekat MV zizan ft dina-selamat tinggal..he3..^^

ok lah..salam..~

8 ulasan:

amir aizat berkata...

me too,hehe

berkata...

rindu plak kat kawan2 saye pas bace entry ni..huuuuhu

aremieroul berkata...

@amir aizat : hu3..

@ain : he3..rindu semua kawan2 saya..!!

aiEz berkata...

err..insyaAllah akan ketemu kawan yg dicari tu..bumi Allah ni kan kecik jer,kemudahan teknologi pun dah pelbagai..insyaAllah ada rezeki pnjang umur akan ketemu...^^

aremieroul berkata...

hurm..diharapkan begitulah..tapi aiEz mengingatkan saya pada dier.. :(

Ahmad Haziq Azlan berkata...

mirul....tak rindu kawan² kat kmj ke....

aremieroul berkata...

he3..kwan2 kmj selalu di hati mirul lah..^^

emeera asnary berkata...

ary ary teraker d kmj.. itu lah lagu yg aku N rumet aku karok kn dlm bilek.

selamat tggal kawan kuuuu... huaaaa...