expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Selasa, 28 Jun 2011

Day 6 : a PhOtO oF a fOrmEr cruSh..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..^^
aku dah tak ada banyak masa sekarang ni..!
jadi entry ni memang akan pendek gila..!
[ha3..perasan artis lah ko..!]
he3..
apa-apa pun, untuk hati ke enam ni dia nak 
A PHOTO OF A FORMER CRUSH..!
OMG..! hu3..
dan tanpa banyak tanya dan kata-kata..
inilah dia wanita tersebut okey..^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

dah tengok kan muka dia..?
dah tengok sila diam ye..^^
siapa yang berani tanya apa-apa aku sepak dia..
hak3..
[tiba2 plak garang..! he3..]
apa-apa pun go0d luck ye buat dia..^^
aku doakan dia akan jumpa pengganti aku kelak..
T_T
thnks kamu..!

p/s : kisah lama jangan diungkit lagi..he3..^^

13 ulasan:

alif ismail berkata...

ex gf ke?????

kotak bulat berkata...

ex gf ye... ehem2...

aremieroul berkata...

@alif : yup..^^

@kotak : he3..

officially19 berkata...

err...kmjian jugak ea budak ni??ermm...t'igt kat my former crush..=')

Syazwan berkata...

cwit~ xD btw, ak doakn la kt kowg..pape pn tjadi..sume da ttulis tuk kite sbgai hamba kn..so,hope kowg epi pe pn blaku :)

muhammad afiq berkata...

aku rase aku kenal sapew nie..

syed s_dq berkata...

chomel la awek dia...
=)

aremieroul berkata...

@ina : he3..yup..dak kmj jugak..^^

@syazwan : insyaALLAH..amin..~

@afiq : he3..kenal kew..?

@sadiq : kenapa nak kew..? huk3..

foll0w ana.. ;) berkata...

hahaha.ta bole bla... :p

seha berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
aremieroul berkata...

@ana : kenapa lk..? he3..

emeera asnary berkata...

tak nak tanya, nanti kene sepak ! huhu

aremieroul berkata...

@emeera : he3.. :P