expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ahad, 12 Jun 2011

DoAkAn NeNeK sAyA SEmBuH..!



اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ok..^^ hurm..ok..ok..sebenarnya aku tengah tak ada semangat nak tulis entry baru malam ni..kalau ikutkan aku nak buat entry tentang Akademi Fantasia..tapi manusia hanya merancang..ALLAH yang akan menentukan segalanya..huk3.. [kesat hingus kejap..] sebenarnya petang tadi atuk perempuan aku masuk hospital..[kitorang panggil nenek kitorang atuk pompuan..^^]..katanya dia mungkin alami stroke..hu3..
tapi belum kena lagi..[alhamdulillah..^^] aku dapat tahu pun petang tadi..mula-mula mak aku cakap mungkin nenek aku tu cuma sakit biasa je [kencing manis, HP n pening2 lalat..] sebab mak aku pun dah periksa darah tinggi nenek aku tu..[maklumlah mak aku 2 kan nurse..hu3..] tapi tiba-tiba je mak aku cakap lebih baik kalau dibawa ke hospital..maklumlah, boleh diperiksa dengan lebih lanjut kan..hu3..

lebih kurang jam 7.30 pm tadi mak aku telefon..dia cakap nenek aku kena tahan dekat wad..hu3..aku tak ada lah terkejut sangat sebab mak aku tadi dah cakap yang mungkin nenek aku tu akan ditahan dekat wad..hu3..apa-apa pun aku bersyukur jugak lah sebab nenek aku tu masuk wad..[bukan sebb aku cucu derhaka okey..ha3..]

yelah, bila nenek aku masuk wad, dia akan dijaga dengan rapi..kesihatan dia akan dipantau..dan yang paling penting, bila nenek aku tu masuk wad, dia dapat berehat..bila dia duduk dekat rumah, dia tu tetap nak buat kerja..walaupun badan dia tak sihat..bila aku suruh berehat, dia cakap dia tak biasa..hu3..jadi, lebih baik dia berehat kat wad..nanti dah sihat sikit keluar lah..hu3..

tapi...! aku terasa susah juga lah bila nenek aku tu masuk wad..maklumlah, dia lah yang jaga adik-adik aku bila dorang balik sekolah..hu3..jadi, bila nenek aku masuk wad, bermaksud aku lah yang akan masak untuk adik-adik aku tu..hu3..tak pe lah..berkorban sikit untuk nenek dan mak aku kan..hu3..

apa-apa pun aku nak minta tolong sikit boleh tak..? [sambil buat muka comel giler..ha3..] tolong doakan kesihatan nenek aku ye..doakan dia supaya cepat sembuh dan sihat walafiat macam biasa..hu3..amin..~ semoga jasa baik kamu semua akan dibalas oleh ALLAH..^^

ok lah..salam..~


12 ulasan:

hudaa.udey berkata...

iAllah sihat.. Amin.. :)

aremieroul berkata...

amin..~ thnks hudaa..!

Halimatun Sa'adiah berkata...

insyaallah dia kuat melawan pyakit tu

aremieroul berkata...

insyaALLAH..^^

hudaa.udey berkata...

welcome mierul.. :)

aremieroul berkata...

^^

hana sudradjat berkata...

JANGAN SEDIH-SEDIN TAU...doakan utk dia.insyaallah dia sembuh.atuk sy pun ada kat wad jugak...

Azmie berkata...

semoga cepat sembuh.. amin..

aremieroul berkata...

hana : thnks..insyaALLAH..

@azmie : amin..~ thnks..

K.Zhariff berkata...

Insya Allah. Semoga nenek ko cepat sembuh. :D

ct N honey berkata...

semoga nenek cpt sembuh, suka bila tahu mirul bertanggungjawab kepada adik2...

Heliza Helmi mengalami penyakit Hiperhidrosis


Telemovie cikgu shida.com tayangan untuk hari raya nanti
Tonton filem kongsi disini full-movie and Free

.:nurjihankamis:. berkata...

InsyaAllah.. nenek awak akan sembuh..
lebih bersemangat dari sebelum ni.. :)