expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Selasa, 21 Jun 2011

10 dAYs ChaLLAnGes..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..^^ he3..tak jawab maka anda lah yang akan berdosa..hu3..okey..! tadi masa tengah blogwalking tiba-tiba je ternampak "10 days challange" niew..hu3..mula-mula terasa tak nak lah join sebab takut tak dapat nak buat entry pada lasanya..hu3..tapi bila tengok ramai yang join, maka aku pun nak join lah..hu3..kalau nak join pun boleh..buat je okey cabaran ni..^^

Day 1 - Your Facebook profile photo.
Day 2 - A photo of yourself a year ago.
Day 3 - A photo of someone  you love.
Day 4 - A photo that makes you happy.
Day 5 - A photo of you making funny face.
Day 6 - A photo of a former crush.
Day 7 - A photo of you and your best friend.
Day 8 - Your most recent photo  of you.
Day 9 - A photo of you have taken.
Day 10 - A photo that makes you laugh.
banyak betul koleksi gambar-gambar yang aku nak korang tengok..he3..[aku kan suka amek gambar..^^] hu3..jom ramai-ramai kita sertai cabaran ini okey..^^  tak rugi mencuba benda baru..mana tahu ada kelebihannya..hu3..okey lah..aku akan mula kan cabaran ini esok..^^ k..salam..~

4 ulasan:

Diya Azmi berkata...

cam best je..haha

aremieroul berkata...

@diya : mmg best pun..^^ he3..

mme berkata...

nk wat jugak!!!!

♥saNg puTeRi♥ berkata...

cm ne nk join??