expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ahad, 26 Jun 2011

CoNtEsT sAya sAyAnG faMIlY SAyA..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..^^ berdosa besar tak jawab salam aku tu..ha3.. ^^ okey..masa tengah blogwalking tadi, tiba-tiba je terserempak dengan contest ni..hak3.. [dah tau aku suka join, sapa suruh buat..ha3..] contest ni menarik dan senang je nak sertai nya..^^ kalau nak sertai contest ni sila klik banner dekat bawah ni okey..^^


dan semestinya aku memang sayang keluarga aku ni sangat-sangat..! kalau tak percaya, aku dah banyak kali buat entry pasal aku punya keluarga..contohnya SINI, SINI dan dekat SINI..^^ he3..kan aku dah cakap..korang je tak nak percaya..ha3..dan inilah gambar keluarga aku yang tercinta..^^ luv u all lah..!!


mak aku janda..^^ dan aku sayang dia...ni gambar aku dan keluarga aku..tapi ada lagi seorang..adik lelaki aku..dia tengah pegang camera ni..ha3..ni gmbar kami dekat Taman Rama-Rama, Melaka..suka gambar ni..!


tu lah adik lelaki aku..! he3..mana aku..? he3,..[paham2 lah ye..!] apa-apa pun siapa kan yang ta sayang keluarga sendiri..jadi begitu juga aku..walaupun aku tak ada ayah, tapi kasih sayang mak aku tu dah cukup untuk besarkan kami sekeluarga..^^ doakan kami semua menjadi keluarga yang dirahmati ALLAH ye..^^ tq..

okey lah..aku nak tag hudaa, zulkarnain dan syazwan..^^ jom sertai contest ni kawan-kawan..yang lain  kalau nk sertai pun boleh..^^ klik je banner atas tu okey..^^ dan yang terakhir aku nak hadiah ni..^^ he3..

p/s : kalau menang aku nak makan dengan keluarga aku...^^ he3..

okey..papai..salam..~

2 ulasan:

Ilihuda Rosli berkata...

sweet post.. gudluck.. ! :)

mizzCloudy berkata...

cantiknye.. adik2 kamu ^_^