expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Isnin, 27 Jun 2011

AKhiRnyA..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..^^ sejujurnya aku tengah gembira [gila..!! ha3..^^] ..nak tahu tak kenapa..? sebab aku dah berjaya letak TAB MENU dekat blog aku..^^ setelah aku bersusah payah dan menghabiskan masa buat benda tu comel-comel [macam aku..!! ha3..] dan akhirnya ia siap..^^ wah..! bangga gila aku weh..[tapi x sampai riak..hak3..] 


apa yang korang nak cakap pasal TAB MENU aku tu..? OK ke KO..? tolong komen sikit k..^^  mana lah tahu ada benda yang boleh aku betulkan atau ubah..^^ he3..apa-apa pun aku rasa puas dan gembira sebab lepas ni aku akan memudahkan pengunjung blog aku untuk ke mana-mana yang dorang nak..he3..^^ okey lah..! mata aku dah ngantuk sangat-sangat ni...dah tak tahan..jam dah menunjukkan pukul 2.47am..huk3..papai..okey..salam..~

p/s : JANGAN LUPA KOMEN K..AKU NAK TAHU RESPOND KORANG..^^ TERIMA KASIH..

17 ulasan:

alif ismail berkata...

fuh... bersemangat betul...

tapi nape tikus2???

knp x pilih kuda ke, lipas ke...huhu

Suhazli berkata...

ermm cmne ngan tab bloglist tu?cam xdpt bkk je?

hudaa.udey berkata...

uwahhh ! semart lawa3.. :)

kotak bulat berkata...

kenpe xletak panda? kn comel.. hehehe

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

dah fantastik dah ! hehee .. Tia suka :)

officially19 berkata...

kenapa mesti mashimaro??geramnya tengok menatang tu kat tab tu...8)

aremieroul berkata...

@alif :nak letak kuda x muat lah..^^ lagipun kan hamster 2 comel..he3..

@suhazli : he3..belum letak link lagi..^^ sebab masih menanti penyertaan untuk BLOGLIST baru..^^

@hudaa : thnks ..^^

aremieroul berkata...

@kotak : he3..x bole..nanti sama dengan blog kotak plak...he3..^^

@ina : he3..thnks..^^

Liya berkata...

hah , ini lah yang baru dikatakan comel
hahah
terboekkk :D

ninie_azriena berkata...

comel2..
ninie suka..
kreatif lah kamu :)

khadijah berkata...

comel2..:)

kechikuma berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
kechikuma berkata...

terbaekk lahh !
but asal cam taleyh bukak meyhh . . :p

Nieyna Zuleyana berkata...

lawo lahh. comel. hukhuk :')

Gadis Merah jamBu berkata...

lawa tapi camne nak buat? ='(

aremieroul berkata...

@liya : he3..thnks..^^

@nini : he3..thnks sebb suka..btw, saya x kreatif pun..^^

@khadijah : :)

lynda salim berkata...

great and gud job :)