expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Khamis, 16 Jun 2011

CoNtEsT beLog CoMeL..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab semua..^^ tak jawab korang semua juga yang dosa..he3..aku dah terlepas dari disoal sebab aku dah ingatkan..^^ okey..masa aku tengah blogwalking tadi [ayat sama jerk..aigoo..he3..] tiba-tiba aku ada terlihat satu manusia yang dah lama aku cari..bukan Dato' Siti dan bukan abang aku [akim af7..^^ he3..]..tetapi, aku terlihat JB..^^ nak lihat tak rupa JB yang katanya comel 2..? he3..jeng..jeng..jeng..
apa macam..? comel ke..? he3.. [lagi comel mia sarah..^^] apa-apa pun semua orang ada minat dan kriteria-kriteria masing-masing..jadi tak salah kalau nak minat siapa-siapa dekat dunia ni..[asalkan x melampaui batas..^^] okey..! sebenarnya aku ni nak sertai contest cik Akma bieber ni..Contest Blog Comel..! wah.. [macam tau2 jerk aku niew comel..^^ ha3..pasan..dush2..] hadiah dia yang paling buat aku tertarik sebenarnya..^^kalau nak tahu hadiahnya, klik bibir bieber tu je..ha3..[memaen jerk..klik banner okey..^^]

tapi untuk pengetahuan semua, aku sertai contest tu bukan sebab aku nak hadiah tu untuk aku..cukuplah sekadar apa yang dah ada dekat blog aku ni..aku dah hargainya..aku nak menang contest ni sebab aku nak hadiahkan hadiah contest ni dekat kawan baik aku sendiri..Syed Sadiq..^^ aku nak blog kawan aku ni berubah..baru je tadi aku cakap dekat dia yang aku nak tolong dia untuk cantikkan lagi blog dia..tapi alang-alang ada contest ni, lebih baik aku sertai..mana tahu ada rezeki..^^ [insyaALLAH..amin..~]

jadi tak ada apa-apa lagi yang perlu aku bebelkan..semuanya sudah siap..tapi...!! akhir sekali, aku nak tag Syed Sadiq..^^ he3..[bacer ni tau..! aku sayang ko BFF..!].. ok lah..papai..salam..~

p/s : saya rindu kawan saya bernama Faizal b. Rahmat...  :(



3 ulasan:

emeera asnary berkata...

suka contest ? tag anda !

http://emysk8tergurl.blogspot.com/2011/06/peace-no-war-contest.html

jom join ! =)

ayie berkata...

good luck :)

aremieroul berkata...

thnks ayie..^^