expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sabtu, 11 Jun 2011

CoNtESt GaMBAR krEatIf..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
hari ini aku nak sertai lagi satu contest yang dah dianjurkan oleh saudari ANIEY dari sarawak..^^ he3..contest ni memang menarik dan aku tak kan terlepas menyertainya..maklumlah, contest tentang gambar kan...aku ni dah lah pantang ada letak gambar-gambar ni..memang aku join lah jawabnya..he3..^^

kalau nak tahu lebeh lanjut mengenai pertangdingan ni, bolehlah klik banner bawah ni okey..^^

apa macam..? best kan contest ni..mudah dan senang je syarat-syarat nya..memang baguslah cik ANIEY ni..he3...^^ jadi jom lah ramai-ramai kita sertainya..tak salah memeriahkan lagi contest ni sebab lagi ramai lagi best kan..? [walaupun peluang nak menang akan semakin tipis..ha3..] okey2..aku nak letak gambar ni lah..^^

p/s : diambil secara tak sengaja..ha3..^^

ok..ok..nak sertai contest ni kena lah letak satu gambar yang sangat kreatif..^^ [satu jerk kew..? ala.. :( ] walaupun aku ni tak sekreatif mana, tapi hobi aku memamg suka bergambar [ha3..pasan comel lah 2..^^].. tak dapat nak dinafikan lagi..memang dah jadi kegemaran aku, nak buat macam mana lagi kan..he3..

gambar kat atas ni diambil semasa aku masih menuntut di Kolej Matrikulasi Johor pada tahun 2010/2011..diambil pada hari jumaat pada jam 10.30 am..^^ [bangga gile ingat masa n tarikh..ha3..] kenapa aku ingat, sebab aku suka sangat-sangat gambar niew..kreatif tak..? 

he3..yang dalam cermin tu aku lah..cute kan..? ha3..yang 4 orang lagi tu ialah kawan sekelas aku..[dari kiri : zee, atikah L, wani, n kadin..^^] aku sayang korang sangat-sangat..! dan untuk pengetahuan korang semua, kelas aku ni memang kelas yang paling popular..ha3..macam-macam sebab..antaranya sikap kitorang semua yang gila-gila dan semua perasan comel..! kalau tak percaya klik sini..^^ [kisah aku dan mereka..^^]

apa itu gambar kreatif..?
bagi aku, gambar yang kreatif bukan lah bermakna diambil menggunakan DSLR or IXUS.. [aku nak sngat2 DSLR tu.. T_T]..tetapi gambar yang kreatif ialah gambar yang diambil secara gembira dan hasilnya juga turut menggembirakan orang lain..walaupun hanya menggunakan camera yang menggunakan filem [eerrrkk...ada lagi kew..? he3..] benda yang murah tetapi sekiranya hasilnya baik, maka itu lah kreatif..^^ enjoy..!!

ok lah..aku nak tag NUR NATIQAH ,NURUL HIDAYAH ,NURSYUHAIDA dan GADIS BUNGA..^^
harap-harap kamu semua join okey this contes..^^ thnks..okey..salam..^^

7 ulasan:

anieysayangkamoo berkata...

orang sarawak dtg jaoh2 semata2 nak terjahh gambar ni ! nice pic ! :) semoga berjaya !

kechikuma berkata...

menarik !

aremieroul berkata...

@aniey : he3.. bangga nyer ada orang sarawak datang..^^

@kechikuma : he3.. jom join..^^

cik kacak berkata...

good luck ;)

nadzirah berkata...

haha thanks sebb plih gmba ni teharuuu .really miss my leader (:

K.Zhariff berkata...

haha, kreatif2. :D

EiZaRaZiErYa berkata...

ahaha...kreatif~ wink3 >_<