Khamis, 30 Jun 2011

MeNanGaNi KeKasih YaNG CUrANG..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..^^ tak jawab dosa besar..he3..kalau jawab sayang aku lebih..^^ okey..! korang pernah tak dalam hidup ni bercinta..? mesti pernah kan..dan selama korang hidup bercinta ni, pernah tak korang ditipu atau senang cerita diduakan oleh pasangan korang tu..? kalau pernah, meh sini aku nak beri 7 tips dan cara yang berkesan untuk korang balas perbuatan pada pasangan korang tu..^^ he3..

1. SANTAU...
p/s : eeeuuwww..geli tengok..hu3..

ha3..walaupun nampak kejam tapi ni cara terbaik yang korang boleh buat untuk AJAR sikit pasangan korang tu..[hak3,..kejam giler weh..! dose2..] penat-penat korang sayang dan cinta dia sepenuh hati, tahu-tahu je dia ada orang lain belakang kita..mana tak hangin kan..huh..! kalau lah santau orang ni tak berdosa dan tak masuk neraka memang ni lah pengajaran terbaik yang kita boleh buat untuk beritahu dia bahawa, menghargai seseorang yang mencintai kita tu sesuatu yang sangat penting..! hu3..[ter feeling plak..ha3..]

2. SIMBAH ASID..

he3..ni lagi lah kejam..main simbah-simbah asid..ha3..kalau nak simbah asid ni agak berisiko juga lah..sebab nanti dia akan nampak korang yang simbah..jadi, polis boleh tangkap korang dan korang akan sama-sama disimbah jugak..hak3..XD berbanding dengan SANTAU tadi, dia tak tahu korang yang buat..ha3..dan lagi satu, simbah asid ni bahaya sikit sebab takut masa korang simbah tu, terpercik kat korang ke..susah nanti..he3..karang tak pasal-pasal dua-dua masuk hospital..ha3..

3. CURANG BALIK..
p/s : pasangan mcam ni memang siot gila..hu3..

ha3..ni aku suka..kalau kita dapat tahu bahawa pasangan kita curang, ni lah masanya untuk kita berfoya-foya denagn pasangan yang baru..hak3.. XD bukan senang tau nak dapat pasangan baru..dapat ANAK-ANAK IKAN pun jadi lah..nak buat pasangan korang tu cemburu je..he3..lepas tu, korang macam sengaja-sengaja lah buat dia perasan yang korang ada pasangan baru..kalau dia tanya kenapa curang, korang cakap lah "Lelaki Borek, Perempuan Rintik.." hak3..balas balik perbuatan dia tu..nanti baru dia sedar sikit yang kita pun boleh cari pengganti dia..ha3..

4. SIMBAH AIR..
p/s : kalau guna mulut lagi bagus..he3..

yang ni lebih kurang dengan no 2 tu..cuma yang ni agak SOPAN sikit lah..he3..perbuatan ni tak akan menyebabkan apa-apa kecederaan FIZIKAL tetapi secara MENTAL dia akan terseksa gila..[bapak bengang kot kalau ada orang simbah air kat muka kita depan orang ramai..ha3..] tapi kalau nak buat benda ni, pastikan masa tu, dia tengah makan dengan pasangan curang dia tu dekat tempat makan yang ramai orang..[ dewan pun bole,,hak3..XD] korang masuk perlahan-lahan, lepas tu pergi dekat dia, kemudian nangis sikit..terakhir sekali ambil air yang ada dekat ats meja tu, kemudian simbah dekat kepala atau muka dia..ha3..


5. TAMPAR..
p/s : kasi dia feeling sikit tamparan korang tu..he3..

okey..! ni pun perkara yang boleh korang buat untuk AJAR pasangan korang tu..walaupun agak tak berperikemanusiaan tapi aku rasa dia lagi zalim sebab menduakan korang..betul tak..? hurm..dan kalau korang  nak tampar pasangan korang tu, sila berbuat demikian di hadapan orang ramai dan tampar tu biar sekuat hati okey..^^ [lepas kan geram sekali,,hak3..] kalau nak lagi packgage tampar pasangan dia tu sekali..baru padan dengan muka dia..terdesak sangat ke sampai nak ambil pasangan orang lain..huk3..

6. KIKIS HARTA...
p/s : bila dan banyak macam ni, kita tinggalkan dia je..he3..

okey..! ni peluang yang kita ada untuk kikis harta dia..kalau korang dapat tahu yang dia ada pasangan lain, korang kena lah mula minta dekat dia macam-macam..mintak lah Ipad ke, henset ke, kereta ke dan apa-apa sahaja yang boleh buat dia pokai..dah lepas korang dapat semua yang korang nak tinggalkan sahaja dia tu..[habis madu seah dibuang..ha3..] biarkan dia rasa apa yang korang rasa..masa tu, kalau dia nak menangis air mata darah pun korang jangan terpengaruh tau..ha3..

7. DOAKAN DIA..
p/s : jalan terbaek..hurm....

okey..! kalau difikirkan balik, seseorang yang dah curang dekat kita tak mungkin sayang kita kan..? dia mungkin perbah sayang tapi sayang dia hanya sementara buat kita..jadi, sekiranya anda mempunyai pasangan yang curang dengan korang, biarkan dia pergi..jangan lah korang nak terhegeh-hegeh dekat dia sedangkan dia tak pernah nak sayang korang..doakan yang terbaik buat dia dan cari yang lain okey..kalau dia kata dia dah insaf sekali pun, tolonglah jangan terpengaruh sebab sekali dia curang, tak bermakna dia tak boleh curang lagi kan..? hu3..fikir baik-baik okey..^^
ha3..jadi, mana satu pilihan korang..? 1 atau yang lain..he3..memang aku sengaja buat macam ni supaya kita rasa takut sikit nak curang..[sebb takut pasangan kita buat benda2 dekat atas ni..ha3..] dan apa yang aku tulis dekat ats ni hanyalah gurauan okey..berdosa kalau kita buat ni semua..ingat..![jangan ada yang buat betul2 dah,,he3,,mati aku nnti..!] jangan cuba benda-benda ni..kalau lah dia curang, mungkin dia bukan jodoh kita..biarkan dia pergi...sayang macam mana pun kita pada dia, ingat yang dia tak pernah nak sayang kita..jadi buat apa nak sayang dia lagi..hidup mesti diteruskan..banyak lagi kumbang2 dan bunga2 di luar tu..pilih je okey..ha3..k lah..salam..~

p/s : he3..kalau aku, aku pilih no 1 tu..puas hati sikit..hak3.. XD






16 ulasan:

Amira Chan berkata...

terbaik! simbah air pakai mulut. hahahahahahhahaha

cik najihah berkata...

hahaha setuju dengan amira chan..bia die rase

Muhamad Syafiq berkata...

gila la efek tampar pakcik tu .. haha :D

K.Zhariff berkata...

santau2. :P

diana berkata...

kikis dia ...
akak pilih yang tu..
sebab akak ni mata duitan sikit..

aremieroul berkata...

@amira : ha3..betul3..siap package air liur..he3..

@najihah : he3..tau x pew..

@syafiq : ha3..sian minah 2.. XD

aremieroul berkata...

@k.zharip : he3..jhat nyer ko..XD

@diana : samalah kita kak..kita jugak yng kaya t.. XD

kotak bulat berkata...

kejam2..hahahha..tp nak try simbah air guna mulut tu.. :P

fara ain berkata...

hahahaha kejam2...

Ku Azhar berkata...

perghh!! santau tu!! takut seh dgn adik aku sorg nie :D

nuerule areyin berkata...

gud :)

Farhana Jafri berkata...

perghhh kejam gile.. mne la tau dy ad sbb sndri break up ngn kksih ati dy.. kte bkanny tau.. tp klau dh sial tu mmng lyak la smbah air pkai mulut tp klau smpai asid ngn sntau tu, pndai2 la jawab bile skrin bsar kt dpan..

jemput singgah ANASAURUS :)

aremieroul berkata...

@KB : he3..nk try jugak..^^

@fara : he3.. :P

@ku azhar : he3..^^

aremieroul berkata...

@nuerule : he3..

@farhana : he3..memain jerk..^^ x kn nk buat tol3..ni idea jerk...ha3..

Zulqarnain Musa berkata...

wow byk cadangan..aq rser zariff btl kter santau dier xpn kita bako jer die

aremieroul berkata...

@zul : he3..