expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ahad, 31 Julai 2011

MiRuL JUaL BRA..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye salam mirul ni..tak jawab dosa..jawab dapat pahala..lagi-lagi dah nak dekat ramadhan ni..berganda-ganda amalan diterima..he3..amin..  :)  okey..! sebelum tu mirul nak bagitahu yang entry ni ialah entry 18SX..  
jadi, bagi mereka-mereka yang berumur bawah 18 tahun sila lah tekan 
Ctrl + F4 ye..he3..okey..! 
sebenarnya baca tajuk pun dah macam pelik je kan..hu3.. 
"Mirul Jual Bra.."  erk.. 
ada sesiapa ke yang tak tahu apa itu bra..? 
bukan Brazil atau Nasi Briani tau..he3..kalau tak tahu juga, sila klik SINI..  :D
[kalau tahu jangan KLIK tau sebab agak bahaya sikit..he3..]

kan mirul dah cerita dalam entry INI dan INI yang mirul kerja sebagai juruwang kan..
jadi, hari ni mirul dapat kaunter yang ada dekat bahagian pakaian..
ada pakaian lelaki, ada pakaian wanita..
tapi mirul duduk jauh lah dengan Bra-Bra yang ada..he3..
nak dijadikan cerita, hari ni kan hari Sabtu..
jadi tak akan ada plastik yang akan diberikan kepada pelanggan..hu3..
ada pelanggan yang dah tahu, memang dah bawa siap-siap beg dari rumah..
bagi mereka yang tak tahu memang kena angkat satu-satu lah barang-barang yang dibeli tu..he3..

tadi pula, ada promosi pakaian wanita..
termasuk lah pakaian dalam mereka sekali..
kaunter promosi tu pula memang hampir je dengan mirul..
[hu3..mirul tak kisah sebab dah biasa.. :D ]
tapi ada sesetengah pelanggan ni malu nak bayar dekat mirul..
maklumlah mirul kan lelaki, dowang pula nak bayar barang-barang wanita..hu3..
kalau pelanggan cina atau india, dowang tak kisah sangat..
tapi kalau pelanggan melayu, memang tersipu-sipu lah dowang depan kaunter tu..
lagi-lagi yang muda-muda remaja.. :D

malu-malu kucing pula..ha3..

tadi masa tengah tak ramai pelanggan, 
dari jauh mirul dah nampak sekumpulan remaja perempuan ni..
ada lah dalam 4 orang..hu3..
jalan tersipu-sipu..sambil toleh kanan kiri dowang..
rupa nya bila sampai kaunter, dowang ni nak bayar Bra..hu3..

mirul : ada The Store kad tak..?
pelanggan : tak ada..he3.. [sambil tersenyum-senyum..  :) ]
mirul : ni je ke barang-barang nya..? [sambil tunjuk deket Bra dowang..]
pelanggan : he3..a'ah..tu jerk.. [masih tersenyum-senyum dengan kawan dowang..
mirul : hari ni tak ada beg plastik ye.. [mirul pula senyum..ha3..]
pelanggan : yekew..? ala..macam mana ni..tak boleh beli ke..? [muka dah risau..]
mirul : boleh..  :)  tapi kena caj 20 sen..
pelanggan : nak-nak..seringgit pun saya beli.. [ketawa lagi..]
kalau setakat satu dua orang tak apa lah juga..
ni kebanyakan pelanggan melayu macam segan-segan je..
patutnya mirul yang segan sebab pegang "benda" tu kan..
ni tak..terbalik pula..he3..
biarlah..asalkan dowang selesa pakai.. lalala..~
okey lah..dah penat ni..nak solat dan sapu ubat kejap..
he3..nanti kalau ada entry best lagi, mirul kongsi okey..
he3..salam..~

p/s : ni belum kes pelanggan sengal..ha3..

15 ulasan:

miss nurul berkata...

adeoii agak memalukan ahhahaha =='' btw jum tgk entry baru sye http://secretmissnurul.blogspot.com/2011/07/ahlan-wasahlan-ya-ramadhan.html

cIk PikA berkata...

msti la mlu... (=.=)"

kechikuma berkata...

ahah, mmg malu...
ngeee~

emeera asnary berkata...

haha, ehh, nape malu ? klau kite, oke jee, mende gurl gak nk pakai, x perlu malu, tp jg sbb bile dah x malu bawak bra itu siap gantung dkat bahu atau buat google mcm shin chan yek, hehe :)

aremieroul berkata...

miss nurul : he3..malu ea..? lalala..~

aremieroul berkata...

cik pika : he3..

aremieroul berkata...

kechikuma : he3.. :)

aremieroul berkata...

emeeran : he3..malu tu mesti ad cuma kena lah pandai simpan..jangan obvios sangAT..he3..

Semut Senyum berkata...

pengalaman tu mirul...

aremieroul berkata...

semut : he3..tau x pew.. :DD

fara feroza berkata...

hahah...kalau frah..serammm tak beli lh jawabnyee

Terbang Bersamaku berkata...

hehehe..mestilah malu..kalu sy seboleh2 nk cri kaunter perempuan jugak..

aremieroul berkata...

fara : he3.. :)

aremieroul berkata...

terbang : h3..kadang2 terpaksa jugak.. :)

Tanpa Nama berkata...

Haha .takot kantoi size kecik laa tu .Haha .takot kantoi size kecik laa tu .