expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ahad, 3 Julai 2011

PeNgAkuaN LisA sUriHaNI..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

siapa yang tak kenal kan dengan Gadis Ayu dekat atas ni.. gadis yang dikenali dengan sifat lemah lembutnya itu, ditambah pula dengan keayuan yang dianugerahakn tuhan, maka ini lah dia Lisa Surihani yang kita kenali sekarang..^^ [nama dia pun dah cukup buat mirul tersenyum..^^ he3..] Lisa yang kina semakin dikenali kerana saban hari, ada sahaja filem lakonan nya ditayangkan..dan terbaru, SEKALI LAGI..

kenapa mirul terdetik di hati nak buat entry tentang Lisa ni..? he3..sebenarnya dah lama dah nak buat tapi disebabkan ramai MAMAT-MAMAT blogger yang lain dah buat dulu, maka mirul mengalah lah dulu..[baik kan.? he3..sebb tu lisa sayang mirul..XD] tunggu dorang punya perasaan PERASAN reda, baru mirul pula yang layan perasaan ni..he3..dan mirul sebenarnya nak tunjuk gambar ni je..tapi diam-diam je tau..rahsia..~

p/s : maaf kak lisa sebab terbagitahu rahsia kita ni..^^

jangan nak buat muka terkejut atau janga sekali-kali nak cakap " sewel agaknya budak ni..==" sebab apa, ni memang kenyataan okey..! ^^ he3..dan siapa-siapa yang tak percaya baik bersiap sedia sebab..


he3..okey lah..mirul nak jumpa kakak mirul ni kejap..^^ kalau ada apa-apa nak pesan dekat akak lisa mirul ni, sila lah komen ye..nanti mirul sampaikan dekat dia k..^^ okey..salam..~

41 ulasan:

Ku Azhar berkata...

eh sape tu lisa surihani? eheheheh :p

mr Flux berkata...

perasan...hahah :P

syerz eyryn berkata...

haha. . iye2 jewp !
:p

Ahmad Haziq Azlan berkata...

kirim salam kat dia ye...

K.Zhariff berkata...

hahaha. :P

pengemis cinta~ berkata...

^_^ cumelnya..entry ni pun swit..;p

aremieroul berkata...

@ku azhar : lisa surihani..? akak mirul lah..^^

@mr Flux : baca nama BLOG aku lah..he3..

@syerz : iye lah..! he3..

aremieroul berkata...

@ahmad haziq : ok2..^^ he3..

@k.zhariff : ha3..^^

@pengemis cinta : comel..? he3..thnks2..^^

Nour Akmal berkata...

huhu..kelakar..

budak baik~ berkata...

hahaha!! yela tuh~ ak ni adik nora danish x keco pon..haha!!

Siti Arfah berkata...

Hehe . Kakak awak tu siht x rini? huhu

Alia Natasha berkata...

lisa surihani ? first time dgr nama tuu ~

aslann berkata...

kahkahkah. okbye.

aremieroul berkata...

@nour akmal : he3..^^

@budak baik : ha3..pasan lah ko..^^

@siti arfah : alhamdulillah sihat..^

aremieroul berkata...

@alia : he3..ekew..? dah kenal kan sekarang..? he3..

@aslann : huh..! jealous.. :P he3..

yad'z berkata...

tanjat boboi~~~

SheyPull berkata...

okey!!!
aku percye gile la...:)
aku paham ko nie...



JOM singgah blog saya nak... baru baliki dari bercuti..hehehe

aremieroul berkata...

@yad'z : he3..tanjat kew..?

@sheypull : he3..siot ko shepull..!! he3..

wannie berkata...

hehe..patot lha blog ni name nyer . .blog budak kuat perasan~hehe..btw .nice entry beb! hehe

sergeant keroro berkata...

haha, lisa aku punye :P

hudaa.udey berkata...

eii sabor jela.. engt buat pengakuan apa.. lisa tu akk aku tau.. ishhh :P

Suhazli berkata...

memang agak perasan mirul ni..hahaha!!

Syazwan berkata...

subhanallaaaaaaaaaaaaaah!! =,= dri akim..g ke lisa....adoyy~

Aerol Hafiezi berkata...

baru aerol tau ini blog buda perasan ^^

: : Suraya @ Aya @ Su berkata...

wahh... cantek nye blog awakk :)
suka arr

nama saya nini berkata...

kihkihkih, mmg comel! :)
hye adik lisa surihani!
jgn lupa follow blog sy
http://namasayanini.blogspot.com/

ila berkata...

lisa surihani?

ermm akim jiran sebelah uma sye.
kt johor jaye uma dye..
erhhmm

siti kektus berkata...

ni lisa surihani yang mana ni? hehehe


mmg perasan betul ni, keh keh keh, ;)

Syuxer berkata...

lisa tuh syuk punye tau..jangan nak usik2..:p

aremieroul berkata...

@wannie : he3..tau x pew..^^thnks tau..

@sergean keroro : he3..x bole.. :P

@hudaa : sila jngan perasan ye hudaa...!! he3..

aremieroul berkata...

@suhazli : he3...^^

@syazwan : akim tetap ada..^^ no 1 lagi..^^

@aerol : he3..baru tahu kew..? XD

aremieroul berkata...

@suraya : biasa2 jerk lah..he3..thnks..

@nini : he3..ok2..

@ila : owh yekew..? kalau macam tu, kita ni berjiran lah ye..? saya adeq akim..x kenal kew..? he3..

aremieroul berkata...

@siti keketus : he3..:D

@syuxer : wek3.. :P

syarifahsidrus berkata...

amboi2..haha

Terbang Bersamaku berkata...

wah...bestnye..hehehe...krm salam kat lisa surihani ye..saya pun minat dia juagk..(^_____^)

Cik Baju Kurung berkata...

memang perasan . haha . kidding je ,

tolong pesan kat lisa , CBK nak cd filem SEKALI LAGI yang ori erk ? :)

aremieroul berkata...

@syarifahsidrus : ^^ he3..

@terbang : he3..okey2..

@CBK : pesan jerk ea..? he3..

nia.myra berkata...

mnx sign skit,,,hehehehe,,,mmg kaw punya parasan la mirul nie,,,hehehe,,,maaf terbuat bising kat sini,,,jom kecoh2 kat blog myra plak,,, :)

Azam Sad berkata...

wah Mirul!
adik Lisa rupanya ko nieh...
kehkeh :D
psttt psttt no. phone?
HAHA:p

aremieroul berkata...

@nia : he3..xpew2..^^ buat bising lagi pun ok..ha3..

@azam : psssttt...pssssttt..nak kew..? mana bole.. :P

Azam Sad berkata...

Ahha, dengan kawan-kawan pun takkan tak boleh?
(okeh, tak payah nak terus perasan wahai Mirul)
kahkah...
tajuk entri nie gempaklah! XD