expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Khamis, 14 Julai 2011

CaRa SEmAkAn KePuTusaN UpU SeSi AKaDEmIk 2011/2012..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye salam mirul ni..tak jawab dosa..huk3..kalau jawab sayang lebih lah..he3.. okey..! semua dah tahu kan yang esok merupakan tarikh keramat bagi pelajar-pelajar lepasan STPM, lepasan MATRIKULASI dan yang setaraf dengan nya..hurm..tarikh apa ye..? isyk3...tak tahu ke..esok keputusan kemasukan ke IPT bagi sesi akademik 2011/2012 keluar..hu3..sebab tu lah ramai yang tengah gigit ibu jari sambil taip entry ni..he3..


sekarang ni pun, mirul rasa jantung ni bagai nak terkeluar tau..[macam david "blain" si magician yang keluarkan jantung dia tu..he..] sejujurnya memang siapa yang tak takut kan nak tahu U mana yang dia dapat..bukan takut apa, takut dapat U yang entah mana-mana dengan kos yang entah apa-apa..hu3..

bagi mirul, kalau mana-mana U pun yang kita dapat, itu sama je..sebab yang membezakan kita ialah kos yang kita ambil..kalau sekalipun kita dapat UKM atau UM tapi kita dapat kos yang bukan yang kita nak, ia hanya lah sia-sia je kan..tapi, setiap apa yang terjadi tu ada hikmahnya..mirul kalau dapat kos apa-apa pun mirul redha..sebab mungkin ALLAH dah tulis yang rezeki mirul dekat laluan tu..hurm...

kalau kawan-kawan semua nak semak keputusan itu, ada 3 cara yang boleh di ambil..^^

cara semakan PERTAMA ialah melalui atas talian[online]..
korang boleh pergi ke laman web bawah ni untuk semak..
[mungkin esok ada link yang lagi senang..]

[kalau ada pembaharuan, mirul akan update okey..^^]
p/s : bagi kaum lelaki, anda kalau rasa nak senang semak,
sila semak selepas solat jumaat ye..tak sesak sangat nanti..^^

cara KEDUA ialah melalui SMS..

taip UPU RESULT

hantar ke 15888

cara KETIGA lebih mujarab sikit..he3..

pagi-pagi esok seawal jam tujuh pagi, 
sila tercongokkan muka anda di hadapan pintu kementerian pelajaran malaysia..
kalau kerani atau sesiapa tanya,
korang jawab lah "Saya nak tahu saya masuk U mana..he3.."
gerenti dia terus hantar anda ke U tersebut sekali..ha3..

okey..! mirul memang tengah stress sangat-sangat ni tau..siapa yang tak stress kan..hurm..apa-apa pun doakan yang terbaik okey untuk mirul dan kawan-kawan mirul sekalian..mana pun U yang kita semua dapat terima je seadanya..ada juga U yang nak terima kita tau..syukur tu..hurm..bagi mereka-mereka yang mungkin tidak bernasib baik, jangan berputus asa ye..insyaALLAH kita semua akan masuk U..okey..^^ selamat untuk semua..salam..~
P/S : kawan2 doakan mirul okey..^^


14 ulasan:

taoslayerz berkata...

waa..risau nyer..tao pon ade apply gah...

neves sok nk tengok keputusan..

nti bagi tao link tuk check keputusan yer..

just pm tao ker ea~

Noorul Amera Adnan berkata...

sama la kita. gudluck ya. insyaAllah ade rezeki tuh.

Zulqarnain Musa berkata...

menggigil dan mentakut aq nk bkk entri yg ni..hehehe btw just accept ape yg kte dpt sbb tu yg terbaik yg allah bgi

kter lecterur KMJ(cik mazwin)

'just remember aper yg kter dpt,jgn tolak,terima adanya sbb allah sdang menanti dgn rahmatnya'

p/s seyes menangis aq tika ini.....

Suhazli berkata...

gud luck bro..serius debar gila ni!!huhuhu

cik najihah berkata...

gud luck..nak tau awal & x nak sistem down cek suboh2..
btw nak lagi cepat cek by sms lagi bes hahaha
gud luck bro

aremieroul berkata...

tao : hu3..tao pun sama jugak ea..ok2 insyaALLAH..~

aremieroul berkata...

amera : hu3..thnks..u too.. :)

aremieroul berkata...

zulqarnain : hu3..btul3..insyaALLAH.. :)

aremieroul berkata...

suhazli : hu3..same with me lorh..

aremieroul berkata...

cik najihah : hu3..tq2..wish me luck k..:)

ct N honey berkata...

bagi yg x berjaya,ini bukan kegagalan utk selama2nya.usha lagi

iela_fadila alias berkata...

so cane?
da check?
btol tu,stiap ktentuan ada hikmah :)

aremieroul berkata...

ct : he3..btul3..

aremieroul berkata...

iela : hu3..dapat unimap.. :)