expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sabtu, 16 Julai 2011

AlHaMduLiLlAH..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye salam mirul ni..kalau tak jawab dosa tau..he3..kalau jawab dapat pahala.. :)  okey..! kalau semalam, dalam entry mirul yang INI mirul cakap mirul tengah takut kan..hurmm...memang menakutkan tau..tapi hari ni, entry ni pula mirul nak cakap pasal perasaan tak keruan...ha3..

seperti yang semua tahu, hari ni keputusan kemasukan ke U keluar..jadi macam-macam yang mirul rasa bila nak semak..hu3..entah lah, mula-mula rasa tak sabar, tapi bila dah dalam pukul 11 lebih tu, hati ni rasa macam nak terkeluar..ha3..dan setelah mirul semak, ni lah U yang mirul dapat..he3..

kalau tak nampak KLIK gambar ni ye.. :)

hurm..mirul syukur sangat-sangat sebab dapat tawaran kemasukan ni..hurm..pasal kos dan U mana, mirul tak ada lah kisah sangat sebab bagi mirul rezeki itu ada dimana-mana sahaja...hu3..tapi yang menjadi masalah sekarang ni ialah mak mirul pula..PUAN JUNAIDAH MUJIR yang mirul sayang sangat-sangat tu..hurm..

mak mirul kan janda..jadi, mirul ni lah temapt dia melauhkan rasa hati..tempat dia bergelak ketawa..memang lah dia ada anak lain, tapi adik-adik mirul tu kecik lagi..hurm..mirul ni kalau mak berat hati, mirul lagi lah berat..maklumlah mak kita kan..tadi masa dapat tahu je mirul dapat perlis dia terus sedih..menangis sikit2..
tapi apa-apa pun mak mirul cakap, dia sebenarnya tak kisah pun mirul..cuma dia akan merindui mirul lah..hurm..lagi-lagi 4 tahun kan belajar..mirul cakap lah yang mirul belajar jauh-jauh pun sebab nak keluarga kitowang senag kelak.. :) dan alhamdulillah, mak mirul dah okey dah..cuma masih sedih lah..hurm..

apa-apa pun mirul harap kiawan-kawan semua dapat doakan mirul tau..! doakan supaya mirul berjaya dan boleh score dengan kos ni okey..!amin..~ hurm..dan buat kawan-kawan yang tak dapat mana-maan tawaran, mirul doakan anda semua dapat ye..jangan berputus asa sebab ada hikmahnya okey..!
teruskan berdoa ye..insyaALLAH ada jalan nya..amin..okey..! salam..~

p/s : mirul dah tekan SAH..he3.. ^^

23 ulasan:

daya :) berkata...

congratess :)

mr_right berkata...

tahneah ! g belajar jauh2 tape.. hee
jauh perjalanan, luas pengalaman an(:

kechikuma berkata...

tahniah² !
^^

Rafidah Farhana berkata...

Tahniah ! Aku dapat UM :)

cik najihah berkata...

congrate ...
btw jom join segmen simple :)

http://najihahfara.blogspot.com/2011/07/segmen-percubaan-jom-join.html

Ahmad Haziq Azlan berkata...

memang mintak ek kos ni????
selamat datang ke perlis....
lepas ni ko tau la macam mana hidup aku kat pelis..
tapi dah masuk masuk U, mesti la lagi bebas kan...
good luck bro...

http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2011/07/penantian-tamat-utm-dalam-genggamanku.html

yunZ berkata...

huu..saya ta dapat :(

Suhazli berkata...

xpe bro..belajar kan?bukan buat bnde bukan2.. ala cuti kan ada balik je la umah.. aku ni pon dah jauh balik dengan parents..adehh

AlyNn NyzAa berkata...

c0ngrats yer...:)

btw, jom join http://alynnnyzaa.blogspot.com/2011/07/giveaway-from-moscow-by-miszlullaby.html

...Minah BluR... berkata...

tahniah mirul!belaja rajen2 naaa! hehe...

pasal maktu biaselah.. ibu mane tak sedih anak jaoh kan... belajar krn Allah dan ibu mirul. =)

nuerule areyin berkata...

tahniah :)

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

Tahniah mierul! belajar rerajin jgn hampakan harapan mak hokey adik :D

aremieroul berkata...

daya : tq2.. :)

aremieroul berkata...

mr right : hu3..tq abg.. :)

aremieroul berkata...

kechikuma : he3..tq2..

aremieroul berkata...

rafidah : he3..tahniah jugak ye.. :)

aremieroul berkata...

najihah : he3..tq2.. :)

aremieroul berkata...

ahmad haziq : he3..nanti boleh lah kita jumpa2 dekat perlis sana tu ye..he3.. :)

aremieroul berkata...

yunz : hu3..xpew2..sabar ye..nanti untuk rayuan insyaALLAH dapat punya..amin..~

aremieroul berkata...

suhazli, alyn, minah blur, nurul and fee : he3..tq semua..insyaALLAH mirul akan belajar sungguh2 k.. :) doakan yang terbaik untuk mirul ye..amin..~

Terbang Bersamaku berkata...

tahniah..smoga terus berjaya..good luc..(^_______^)

Ahmad Haziq Azlan berkata...

aku bukan orang perlis ok....
hahahahaha
weh kawan aku kat kmp 1 kos dengan ko la...
ni fb dia
http://www.facebook.com/Shafiq.aj

myezatul aQma berkata...

tahniah.perlis itu negri saya!