expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Khamis, 14 Julai 2011

KiSaH HaNtU SusU DaN eMpAt HaNtU lAiN..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..^^ tak jawab dosa tau..kalau jawab sayang mirul lebih..lalala..~ okey..! mirul nak tanya lah sikit dekat korang semua..dalam malaysia ni korang pernah dengar bermacam-macam jenis hantu kan..ada hantu langsuir, pontianak, pocong, kum kum, pelesit, toyol dan lain-lain lagi..betul tak..? mesti punya lah..

tapi dalam banyak-banyak hantu dekat Malaysia ni, pernah dengar pasal hantu SUSU tak..? he3..tak pernah kan..? hurm...hantu susu ni merupakan hantu yang paling bahaya sekali..hantu SUSU ni juga merupakan hantu yang paling berkuasa antara hantu-hantu yang ada..  :)

dan untuk menghapuskan hantu SUSU ni, kita memerlukan khidmat 4 hantu yang lain..nak tahu hantu mana yang terpilih..? he3.. jom tengok bawah sini.. :)

pertama sekali kita mesti ada hantu PONTIANAK..^^


ERRA FAZIRA kan pernah berlakon dalam telemovie,
PONTIANAK KG BATU..

kedua kita mesti ada hantu KUM KUM..


MARSHA dalam telemovie KUM KUM THE SERIES..^^

ketiga, kalau nak hapuskan hantu SUSU ni, kita memerlukan 
hantu PENANGGAL..


AMY MASTURA dalam cerita PENANGGAL..

dan yang terakhir sekali, kita mesti lah ada hantu ni..
sebab nya hantu ni lah yang paling serem sekali..he3..
hantu LANGSUIR..


seram tak..? seram kan..he3..
ZARINA AF dalam TANGISAN LANGSUIR..


OKEY..! bila dah ada keempat-empat hantu ni, maka boleh lah kita hauskan hantu SUSU ni..he3..okey..! sebenarnya hantu SUSU ni merupakan telefilem terbaru dari ASTRO RIA..dalam telefilem ni, semua hantu-hantu yang pernah di tayangkan di saluran astro ria di"REUNION"kan..ha3..[lawak tol a cerita ni..he3..]

dalam telefilem ni, kesemua hantu-hantu tersebut [erra, marsha, amy dan zarina] dah bertaubat katanya..dan dowang semua dah ambil keputusan untuk pindah ke sebuah kampung yang lain..dan dowang ambil keputusan tak nak lagi buat kacau atau ganggu penduduk kampung..he3..tapi kekecohan mula berlaku dekat kampung tersebut apabila hantu SUSU membunuh 4 orang penduduk kampung tersebut..

dan demi nak selamatkan kampung tersebut, hantu-hantu tu pun decide nak tolong penduduk kampung dengan menghapuskan hantu SUSU tersebut..berjayakah mereka berempat..? jangan lupa saksikan nya pada 21 JULAI 2011 ini di saluran ASTRO RIA..he3..  :)

okey..! salam..~
p/s : FIR af ada juga dalam ni..he3..

24 ulasan:

khadijah berkata...

best best ni. nak tengok la.. mmg betul ke hantu susu tu power sgt?hee

suhailaselaginella berkata...

huhuhu...wat cuak jer..rupenye cerita...:-D

aremieroul berkata...

khadijah : he3..kuat snagta2..he3..

aremieroul berkata...

suhaila : he3.. :P

sakura_sue berkata...

power sgt ke hantu susu tuh? cam ragu ragu je.hee

~syue syada~ berkata...

memang tgh mnunggu pon mgu depan cite ni..sebab hantu yg nak reunion tu amatlah cantek ! haha

aremieroul berkata...

sakura : he3..jangan di ragui lagi...t dia datang umah nak..? he3..

aremieroul berkata...

syue syada : he3..btul3.. :)

iMBobo berkata...

sangat menakutkan muka dia..

wanhamiza berkata...

err. tak tgk crita antu. taqkuttt..:')

aliff orian shanusi berkata...

huhu..kang hantu susu cam dlm citer mak limah balik..



gaya tidur dan Peribadi anda

Dea berkata...

knp nma susu??..:)

GincoMerahJambu berkata...

syie ad nmpk iklan cte ni..hee..x sbar nk tgk erra!

Mejuez berkata...

marshaaaaaaaaaaaaa.. :D

Suhazli berkata...

hai abg..minat fir af ke??hehe!

teha berkata...

nama hantu susu tu mcm kelakar..hihi

aremieroul berkata...

@iMBobo : he3..biasa jerk tu..

aremieroul berkata...

@wanhamiza : hu3..ni kelakar lh.. :)

aremieroul berkata...

@aliff : he3..ok gak.. :)

aremieroul berkata...

@Dea : ntah lah..he3..comal kot..hik3..

aremieroul berkata...

@gincomerah ?: hu3..erra..? yup dia ada..cool jerk..lalala..~

aremieroul berkata...

mejuez : he3..kakak saya.. XD

aremieroul berkata...

suhazli : he3..sssshhhhhh...! diam2 jerk tau..lalala..~

aremieroul berkata...

teha : tau x pew..mungkin dia mmg sengaja kot..he3..