expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Jumaat, 1 Julai 2011

DooDlE aKu VeRSiOn 2..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..^^ walau apa pun yang terjadi, jawab salam tetap wajib okey..^^ disebabkan esok aku akan sibuk dengan kerja-kerja kebajikan, maka aku akan mempercepatkan MAJLIS PELANCARAN aku ni..he3.. 

mungkin ada yang berkata di dalam hati "apa lah mamat ni merepek..==" ha3..tak apa..aku tak kisah..sebab aku rasa mamat dalam INI lagi merepek..ha3..^^ okey..! tanpa membuang masa, aku akan memperkenalkan model-model aku yang terbaru..^^ he3.. jom tengok..^^





dan yang paling HOT semestinya..

apa acam..? okey tak doodle-doodle mirul kali ni..? he3..walaupun nampakserabut sikit, tapi tak ada lah serabut macam INI kan..? ha3..okey-okey..! bagi sesiapa yang terasa doodle ku ini comel, sila lah like ye..^^ he3..mana tahu, anda akan terima doodle dari saya..^^ okey lah..papai..salam..~

p/s : he3..jangan marah ye buat SI DIA ni... :P

7 ulasan:

kotak bulat berkata...

wah~ nak jugak...nak satu blh? :P

Azmie berkata...

mata tetap pakai mascara la... hihi..

nyway mmg cantik..

ツCik Ch0kiEツ berkata...

alololo comel sangat sangat ;D
suke tengok.. geram.. cik bunga sangat cantik !

emeera asnary berkata...

kasi saya yg cik garang tu , tolong laaa tolonnggggg hehe xP

Fyqa berkata...

comey lotey jekk


;)

aremieroul berkata...

@KB : he3.. :P

@azmie : thnks2..^^

@cik cokie : he3..thnks..

aremieroul berkata...

@emeera : he3..:P

@fyka : ^^ thnks.