expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Selasa, 12 Julai 2011

ReUNiOn fAc Di JaNdA bAIK, PaHaNG..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye salam mirul ni..tak jawab dosa besar..ha3..kalau jawab sayang korang lah..! ^^ okey..! setelah hampir 5 hari mirul tak mengupdate blog, akhirnya kerinduan mirul untuk mengupdate dah terubat juga..he3..okey..! entry terakhir mirul yang INI macam entry merajuk je kan.? he3..sebenarnya mirul bukan merajuk pun, cuma pada 8-10 Julai '11 yang lalu mirul ada sertai reunion FAC..dekat Janda Baik, Pahang..^^


he3..nampak tak yang mana mirul..? cari sendiri ye..^^ sepanjang mirul dekat Janda Baik ni, macam-macam yang mirul lalui..dan setiap detik bersama dengan abang-abang, kakak-kakak dan kawan-kawan memang sesuatu yang menggembirakan.. :) bagaikan terlupa sekejap tentang masalah di luar sana..he3..


hurm...siapakah dia di atas ni..? he3..ni lah abang firdaus, orang yang bertanggungjawab untuk bawa mirul dankawan-kawan dari Batu Pahat untuk ke Janda Baik..^^ he3..[kira macam driver kitowang lah.ha3..] dia bawa kereta avanza tau..jadi, seramai 7 orang yang naik kereta dia..[bayangkan lah sendiri ye berapa sendatnya kereta 2..ha3..] tapi apa-apa pun kitowang semua selamat sampai ke Janda Baik [walaupun minyak hampir habes..ha3..] dan selamat sampai ke rumah mirul..:) terima kasih abang daus..he3.


macam-macam yang kitowang buat dekat sana..macam-macam permainan kitowang main..maklumlah, tema kali ni ialah mengimbau kenangan zaman kanak-kanak.. :) ha3..jadi, macam-macam permainan lah yang kitowang main..ada galah panjang, musang dengan anak ayam, nenek-nenek si bongkok tua, congkak, UNO.


dan macam-macam lagi permainan kitowang main tau..dan yang paling best ialah permainan simbah air ayam+air basuhan pinggan + telur +sambal..ha3..ni lah muka mereka-mereka yang menjadi mangsa kepada air tersebut..ha3..kesian mereka kan..lalala..ha3..memang masyuk gila siapa yang kena...he3..terbaek wok.. :)



walaupun nampak macam dah besar semua ni, tapi bila dah berkumpul balik masa reunion ni, semua macam budak-budak..ha3..bayangkan lah kalau masing-masing yang dah kerja, yang dah gradute pun ada tetap nak main kepal terbang, main kipas terbang, makan ding dong, dan macam-macam lagi lah..he3..dan itulah saat yang paling best semasa berkumpul hari tu..:)



dan macam biasalah lah..setiap yang bertemu pasti akan berpisah kan.. begitu juga lah dengan kitowang ni semua..bertemu 3 hari je, lepas tu masing-masing terpaksa membuat haluan sendiri sebab masing-masing ada kerja dan tugas yang masih belum selesai..maka berpisah lah kami sekali lagi..hurm..memang masih teringang-ingang lagi dekat fikiran ni saat-saat kami semua bersama di sana..


ni lah alumni-alumni sesi 2010/2011.. ^^ kami lah juga pewaris kelab ni kelak..he3..mungkin saat ni, masih ramai lagi yang ada dalam foto ni, tapi lambat laun makin ramai yang sibuk dengan komitmen lain..hu3..
apa-apa pun, kami tetap selesa bersama.. :)  he3..

ok lah..sampai sini lah cerita mirul..  :)
maaf lah kalau ada salah kata atau ada yang terasa, apa yang mirul tulis ialah apa yang mirul rasa..
tapi reunion ni memang seronok sangat-sangat..
ramai juga lah akak-akak dan abang-abang yang mirul kenal dekat sana..
hu3..apa-apapun kalau ada rezeki kita jumpa lagi ye..^^
salam..~

p/s : terima kasih juga yang tak terhingga dekat AJK2 yang anjurkan reunion ni..
u are great guys..^^ he3..
dan terima kasih juga kepada abang daus sebab beri saya peluang 
guna DSLR abang tu ye. :)  tq2.. ^^

3 ulasan:

sapinah saleh berkata...

great.. tpi gmba akk xde..hahahhaha

aremieroul berkata...

he3..ada lah.. :D

kechikuma berkata...

best nyee~ ^^