expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Isnin, 4 Julai 2011

IaNYa MeNeNangKaN..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..^^ tak jawab dosa deh..he3..tapi kalau jawab sayang mirul lebih..^^ [dush2..amek ko..!] he3..okey..! seharian mirul tak online gara-gara elektrik tak ada..satu kampung menangis kesedihan..he3..dan dalam ramai-ramai tu, mestilah mirul yang paling sedih sebab tak dapat nak buat apa-apa pun..lepas mask dan kemas rumah terus baring..rasa bosan yang teramat..he3..

okey..! tak mahu nak bebel panjang sebab mirul sebenarnya nak sertai satu contest anjuran Cik Amalina Zainal kita ni..^^ dia ni kawan mirul masa dekat Matrik Johor dulu..tapi tak selalu tegu sangat sebab dia ni popular..segan nak tegur..^^ he3..[jngan perasan ye amal..ha2..] okey..! kalau sesiapa yang nak sertai contest ni, boleh klik pada banner bawah ni okey..^^ tak rugi kita tolong orang kan..? ^^ he3..
.:ME.AS.MYSELF:.
p/s : alolo..comel kan..? he3..

GAMBAR YANG PALING MENENANGKAN..!

amal, mirul tahu dalam hidup ni macam-macam dugaan yang ALLAH akan beri dekat kita..dan amal kena tahu bahawa dugaan itu sebenarnya adalah untuk menguji tahap keimanan kita kepadanya..mirultahu amal kuat dan amal boleh lalui semua ni dengan hati yang tabah serta redha..^^

kalau amal rasa, amal ada masalah, kongsi dengan sesiapa yang amal percaya okey..^^ jangan pernah pendam masalah itu seorang diri kerana ALLAH jadikan manusia-manusia lain dekat dunia ini untuk menjadi peneman kita..jadi bersyukurlah atas segalanya..pasal ayah amal, jangan risau okey..mirul percaya dia sedang tersenyum bangga melihat amal dan keluarga sekarang ni..kalau rindukan dia, jenguk lah pusara dia..sedekahkan alfatihah buat dia selalu..amal kan anak yang solehah..^^

dan mirul nak amal tengok gambar yang selalu buat mirul tenang ni okey..^^ sekadar perkongsian sari hati....


ini gambar mak mirul..^^ cantik kan dia..? he3..sejuk je lihat wajah dia kan..^^ dan kalau lah amal ada masalah atau nak kan sesuatu yang menyejukkan amal, lihat lah wajah ibu amal okey..^^ sesungguhnya melihat wajah seorang ibu merupakan sesuatu perkara yang akan dikira sebagai pahala..semoga dengan melihat wajah ibu amal, maka hati amal akan tenang okey..^^ jangan sedih-sedih sebab air mata merupakan sesuatu yang bernilai..titskan air mata mu ketika kau menghadap tuhan mu..sesungguhnya itulah jalan terbaik untuk menitiskan air mata keinsafan..^^ okey..selamat beramal.. salam..~

p/s : mirul sayang mak mirul sangat-sangat..!

15 ulasan:

Freaky berkata...

waa bagusnya mirul. :)

daya :) berkata...

terharu bce :)

nashanadz berkata...

terharu T___________T

kotak bulat berkata...

bg mak bace tau..mesti dia terharu bile baca ni

aremieroul berkata...

@freaky : he3..thnks..^^

@daya : thnks ..^^

@nashanadz : he3..tq2..^^

@KB : he3..insyaALLAH..^^

muhamadsufian89 berkata...

mierul cuba tengok gambar aku pulak. menenangkan tak?? haha

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

hai mirul..sis LM jln2 dr SB.wahh sejuk je muka mak mirul.dan dia nmpk sungguh cool.

aremieroul berkata...

@LM : yup..^^ mak saya memang cam tu..dia seorang yg sngat baik..^^

aimie amalina berkata...

bagus nye die..=) x pe..tuhan selalu mengetahui hati hamba2-Nya kan..=) saya follow nih..nice to meet =.<

~naddy~ berkata...

memang pon. kalau stress, then kol mama, mesti tenang. :)

papamaricano berkata...

hihihi..bgus2..ank yang baik...

aremieroul berkata...

@aimie : he3..btul3..^^ ALLAH maha mengetahui..^^

@naddy : he3..btul3..^^

@papamarico : insyaALLAH..^^

Siti Arfah berkata...

Ha,ah mak awk cantik . :). Jadi anak yg baik2 ya

Mawar Ungu berkata...

baik mirul nasihatkan sahabatnya.
terasa macam nasihat ni untuk saya pulak!
he3x

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. berkata...

terima kasih mirul.. :) mirul!!! amal xfofuler mane pon ok~ mirul lagi fofuler.. :)
thanjs ny dear fwen :)