expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Khamis, 28 Julai 2011

MiRuL aNti-BoLa..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye salam mirul ni..tak jawab dosa..jawab dapat pahala..he3.. :) okey..! malam ni satu peperangan besar akan berlaku..peperangan yang hanya melibatkan beberapa "askar" dan sebiji "peluru" ini merupakan peperangan kedua setelah malaysia kalah pada peperangan pertama.. peperangan ini bakal disaksikan oleh lebih daripada 85,000 penonton di Stadium Nasional Bukit Jalil malam ni..


okey lah..! sebenarnya mirul ni memang ANTI-BOLA..ha3..bukan maksud nya terus tak nak ambil port, cuma kalau ajak mirul pergi warung atau restoran atau duduk menghadap TV tu untuk tengok bola memang maaf lah..tak akan mirul sertai korang..ha3..sebab mirul memang tak suka tengok bola..bosan gila...lalala..~

tapi setiap orang ada pesepsi masing-masing kan..mirul memang tak suka bola, tapi tak bermaksud mirul tak main bola okey.. :) ha3..dan mirul tak suka tengok bola tak bermaksud mirul tak sokong pemain bola MALAYSIA..untuk malam ni, untuk pertama kali, mirul akan sokong pemain bola Malaysia..he3..chaiyok-chaiyok..kalau setakat singa tu, korang gigit je leher dowang..gerenti terus melalak balik negara dowang..ha3..
walaupun mirul ni ANTI-BOLA, mirul masih ambil tahu perkembangan semasa..kekalah di negeri orang hari tu tak akan mematahkan semangat pemain kita untuk menebus kekalahan itu..maklumlah, di malam ni mereka kan bermain di tanah tumpah darah mereka dan akan di tambahkan semangat dengan laungan-laungan penyokong HARIMAU MALAYA.. :) memang bergema lah stadium tu malam ni kan..he3..

apa-apa pun, menang kalah tu adat permainan okey..! kalau misalan nya Malaysia kalah malam ni pun tak apa lah..sebab mereka dah berusaha sehabis baik untuk bermain..kan-kan..? dan kita sebagai rakyat malaysia harus lah tetap menyokong mereka kerana penyokong lah sumber kekuatan sebenar pemain-pemain ini.. :)

dan untuk membakar semangat pemain kita ni, jom sama-sama kita dengar lagu ni..seronok sangat lagu ni..
ini versi bahasa Inggeris.. [hitz fm]

yang ni pula versi bahasa melayu.. [era fm]

apa-apa pun, go tiger go tiger..hitam kuning hitam kuning..he3.. semoga pemain bola negara menang pada malam ni..bersama-samalah kita menyokong mereka ye.. walaupun mirul sokong Harimau Malaya ni, yang pasti mirul tetap tak akan  menghadap tv semata-mata nak tengok mereka bermain..ha3..okey lah..salam..~

p/s : ada kawan mirul suka tengok bola sebab kawan dia pengaruh..ha3..






10 ulasan:

Freaky berkata...

ape pun semoga berjaya untuk skuad harimau pada malam nanti

atinvanila berkata...

harimau ! AUUUUMMMM !! harimau ! AAAUUUUMMMMM

aremieroul berkata...

freaky : he3..chaiyok2 skuad harimau.. :DD

aremieroul berkata...

atiinvanila : he3..auuuummmm..!!

schahira berkata...

cha pon mula2 mmg anti GILERRR dgn bola,ngutuk pemain bola tu 'buat penat je kejar bola yg satu tu'.tapi bile tngok HARIMAU MELAYA main terus jatuh hati dgn bola:)
hahahaa...pelik kn??

aremieroul try la tengok dulu,mst best:)
good luck harimau melaya~~

aremieroul berkata...

schahira : he3..mirul memang dah pernah cuba tengok, tapi hasilnya sama jerk.. :) lalala..tapi apa-apa pun mirul tetap sokong HARIMAU MALAYA kita..aauuuuuummmm...!!

sergeant keroro berkata...

aum!!!! XD

eja berkata...

bedal singapore mlm ni yeahh!!

aremieroul berkata...

sergeant keroro : auuummm..!!

aremieroul berkata...

eja : he3..yeah..!