expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sabtu, 2 Julai 2011

SaYa NaK Ga DarI koRea DaN bandUnG..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..^^ tak jawab dosa..jawab sayang..[dush2..amek ko..! he3..] okey...! dah lama rasanya tak buka blog..buka-buka je tadi, En.Luqaz ni cakap mirul dah di tag dalam satu GA ni..huk3..demi nak memberi sokongan dan juga demi nak menang HADIAH DARI KOREA..^^ he3..[pasan menang jerk ko ni..he3..:P]

bagi sesiapa yang nak sertai GA ni boleh lah klik banner bawah ni okey..^^ tak rugi pun sertai nya..mana tahu ada rezeki dapat hadiah dari KOREA..^^ [tempat idaman mirul..!! huk3..] dan disebab kan mirul tahu yang mirul ni tak akan berpeluang pergi ke KOREA, jadi dengan menyertai GA ni, mungkin hasrat dan rindu mirul tu akan terubat..[ceh3..ayat nak mintak penyapu jerk tu..hak3.. XD]


okey..^^ senang kan syarat-syarat nya..^^ jadi apa lagi, jom lah sertai nya..^^ dan untuk itu saya nak tag akak Yasmine Danny dan Saudara Zulkarnain..^^ ikutkan hati nak tag ramai orang sebab ada hadiah buat sesiapa yang tag paling ramai, tapi disebabkan kawan saya Luqaz ni macam nak menang jerk, saya mengalah.. okey..^^ sesiapa yang tak di tag, tapi nak join, sila lah ye..^^ jangan segan-segan..salam..~

p/s : semoga Luqaz menang..dia tag 58 blogger tau..^^ he3..

5 ulasan:

khadijah berkata...

macam best je.. nak join jugak la..hehe

aremieroul berkata...

@khadijah : jom2..^^

Mrs. Farhan berkata...

Mirul, tenkiu join. Kelakar bila baca entri ni. Entri menarik ada peluang dpt hadiah tau. Doa2 k. Hehehe.

Checked! =D

aremieroul berkata...

he3..thnks2..amin~

AuroraChenta berkata...

hye dear, hadiah dh sampai ke belum.. kalau belum lagik leh ym : noorassz ataupun emel : aurorachenta@gmail.com