expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sabtu, 2 Julai 2011

KoNTeSt BloG aKu PaNaS..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..^^ tak jawab dosa besar..he3..okey..! tadi masa mirul tengah jalan-jalan sambil melompat-lompat dari satu blog ke satu blog yang lain, tiba-tiba ternampak pula dekat satu contest yang menarik ni..^^
p/s : kalau nak menyertai mirul sertai contest ni, sila klik banner atas ni okey..^^

nampak menarik kan banner Cikgu Wan ni..he3..jadi, dengan segala kudrat yang ada, mirul pun nak sertai lah..sebab hadiah nya sangat lumayah tau..^^ hadiah nya berupa package TRAFFIC BLOG..hu3...macam-macam yang akan kita terima kalau terpilih sebagai pemenang..contohnya, setiap kali kita update entry baru, entry tersebut akan secara automatik akan di pamerkan di laman sesawang milik Cikgu Wan ni..^^ jadi sesiapa yang tak sertai memang rugi..dan kalau nak sertai baik cepat sebab dia nak 100 penyertaan sahaja..

cEriTa SayA : PaNaSNYa DEnGAn BLOggEr SoRaNG NI..!

okey..! kisahnya bermula semalam..ada seorang blogger ni dia boleh pula cakap yang kebanyakkan blogger sekarang  ni macam sampah..dan dalam entry dia, dia ada menulis tentang kita sebagai orang melayu yang suka jatuhkan kaum sendiri..hu3..memang panas sangat-sangat semalam..

kalau nak tahu lebih KLIK sini..panas kan..? dan disebabkan kepanasan tersebut, mirul pun komen lah dekat entry tersebut..mirul bagi tazkirah+cacian sikit..biar dia sedar sikit yang apa yang dia cakap tu tak betul dan cara dia menegur orang tu salah..dan semalam juga, mirul ada buat entry tentang dia tau..nak tahu dia komen apa..? baca bawah ni..
p/s : kalau tak jelas sila klik gambar tersebut..^^

hu3..dia cuba untuk ugut mirul..tapi sejujurnya mirul cakap, yang mirul tak akan takut dengan ugutan macam tu..kalau setakat blogger macam dia tu, tak payah nak berlagak lah..hu3..dan mirul bukan lah nak berlagak hebat, cuma selagi kita betul, tak payah nak takut dengan ugutan-ugutan macam ni..buang masa..dan sesungguhnya dalam dunia ni, mirul hanya takut pada ALLAH..~ hu3..

okey..! siap..dan sekarang mirul nak tag Cik Hudaa dan Cik Emeera..^^ lalala..[lariiiikkkkk..] salam..~

p/s : bengang gila dengan budak ni..!!

8 ulasan:

wan_cikgumuzik berkata...

Perrgghhhhh..!!! panas3..!! thanks join.. hahaa.. harap bersabar,,,,

Diari Anak Perantau berkata...

he3..ok2..^^ memang panas ni..^^ he3..

kotak bulat berkata...

blog kb dia tak dtg lak kan..agknya kb ni sopan kot.. :P

Diari Anak Perantau berkata...

KB saja je..he3..xpew2..nanti dier datng k..hik3..^^

hudaa.udey berkata...

amboi.. suke2 je nk mara kan.. haishh.. pengecut tak berani mention nama sebenar.. manusia!

Diari Anak Perantau berkata...

@hudaa : he3..tau x pew..

syeraheenim berkata...

wahhh panas tuhh brooo :)

zulfizan berkata...

ala,kalau takat dia,tak yah takut.Dia tu jelos dengan blog blog malay yang banyak kuar topik best.Biar je mamat/ minah / 1/2 minah-mamat tu.Blog ko,hak ko.