expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ahad, 8 Mei 2011

sAYa saYANG kAWaN2 SaYa..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

sehat..?? alhamdulillah.. syukur pada ALLAH..
maseh lagi dikurniakan nikmat kehidupan pada kita semua..
n semoga kita semua x sia2 kan peluang ini..

ok2..
aq mmg suka join contest blog owang..
sebb, kekadang ngan contest niew aq dapat wat entry yg best2 + join skali..
he3..bgos x aq..?? he3..
ok2..kali niew aq nak join contest SAYA SAYANG KAWAN2 SAYA..!
nak tau lbeh klik banner niew k..!

best kan.. he3..i luv my frend..!
so enjoy..!
^^

ok2.. SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA KERANA ..
1. diorang terima aq seadanyer..
2. dowang semua cute..ha3..(tp aq lg cute..!)
3. tanpa dowang semua aq x kan dapat survive dalm hidup niew..
4. diowanglah teman senang n susah aq..
..last but not least..
5. ukhwah fillah..!

p/s : sory kalo list2 sebb my frend are everthng 2 me..^^

n kowang nak tau something x..!!
pas penat2 aq wat entry niew pastu aq tgok, tarikh dier
DAH LAMEW TAMAT...!!! HUK3..
SEDEH2+MALU2....
PERGH.,.
SENTAP......!
papew pwon aq ttp sayng kawan2 aq n kowang mmg terbaek..
(walaupun bengang giler..!)
k lah...aq nak rendam muka aq jap..
huk3...salam..~



















3 ulasan:

Gayahspears berkata...

gd luck ya

Diari Anak Perantau berkata...

^^ok2..tq..

Tanpa Nama berkata...

hahaha..aq comellll