expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Selasa, 10 Mei 2011

dUgaaN iTu PEntING..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab2 dulu..^^
he3..
ok2..
entry aq kali niew nak ceciter tntang...
setiap yang berlaku ad hikmahnyer..^^
betul x..sapa sokong angkat tngan mcam saya..ha3..
ok2..kat dunia niew mcm2 dugaan ad..
x kira lah dugaan 2 berat@ringan ttpi kita semua akan hadapinya..
betul x..
tpi kadang2 kita selalu mengeluh dngan dugaan 2..
mmg kita cakap kita redha..
tpi sebagai manusia, kita x pernah buat silap..
kadang2 tu terkeluar jugak kata2 mengeluh..
rasa x sanggup lagi terima dugaan..
hurm..
dalam hidup niew,
 kalo kita x terima dugaan x best lah..
dugaan 2 makin mewarnakan hidup kita  niew..
makin menjdikan hidup kita menarik..
n makin kita hargai hidup niew..
sesungguhnya ALLAH 2 mmg adil..
walaupun seberat mana pwon dugaan 2..
tpi still ALLAH ada sediakn ganjarannya..
so, jnganlah kita mengeluh k..
hidup niew x layak untuk kita bersedeh..
ALLAH selalu ad bersama dngan kita..
^^
k2..
salam..~


5 ulasan:

Mafahss berkata...

betul2..sangat setuju..segala yang berlaku atas ketentuan Allah..Allah SWT tau apa yg terbaik utk kita.. =)

aJeS oThMaN berkata...

hurm..... InsyaALLAH ade hikmahnyer....

K.Zhariff berkata...

yes!

Bella One ♥ berkata...

budak tak berape nak comel nak komen.
hehehe.
btol.
stiap yg trjadi mesti ade hikmahnye.
TUHAN bg dugaan kat kita means kita mampu.
bersyukur banyak2 =)

aremieroul berkata...

btol3..sokong korang semua..^^ he3..