expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ahad, 8 Mei 2011

BuAt KaMu..HaWa...!

بسم الله الرحمان الرحيم

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
^^ jawab ye..he3..
buat kawan2 yang mengenali aq, bacer tanpa soal apa2 k..
yang berlaku biarkan berlaku..
aq dab dier mmg sudah x bersatu..
hurm..
~~
buat dier..HAWA di muka bumi ALLAH..
saya tau..ketika ini, kamu sngat membenci saya..
walaupun kamo berkata tidak ,tetapi perasaan itu terlihat dari kata2 mu..
dan saya percaya benci itu akan luput ditelan masa..
maafkan saya...
apa yang berlaku antara kita selama ini,
baek yang senang mahupun sedeh,
simpan ia dalam lipatan hidup kamu k..^^
saya mmg x mampu nak melepaskan kamu tetapi..
hurm...
tiada jodoh antara kita..
memag saya lepaskan kamu..
saat kata2 saya ungkapkan malam itu..
mmg atas kerelaan saya..

saat air mata jatuh bertitisan bersama tubuh yang tidak berdaya..

saya gaghkan juga..

kuatkan hati ini agar tabah..
kerana bagi saya kamu bukan milik saya..
ada yang lebeh berhak memilikimu sayang..
dan dia bukan lah saya..
kamu hawa yang sngat baek..


saya sebaliknyer..
and 

kamu dekat pada-NYA..

tapi saya masih dalam perjalann memenuhi kehendaknyer..
saya niew bukan mereka2 yang sesuai buat kamu..
percayalah..!
saat kamu menanges kerana saya..
saat itu hati saya sungguh terseksa..
terasa sungguh berdosa kerana menyakiti kaum hawa..
dan terasa seperti hati ini akan dibenci..
oleh insan bernama hawa..
saya insan biasa....
mungkin kamu menyayangi saya sepenuh hati..
namun sejujurnya saya x merasakan nya..
hurm..
mungkin salah saya..
saya..! saya yang bernama adam..
maafkan saya atas kesilapan ini..
maafkan saya atas kekecewaan ini..
maafkan saya kerana membiarkan kamu pergi..
dan
maafkan saya kerna membiarkan kamu disakiti..
semua yang terjadi pasti ada hikmahnyer..
carilah adam yang bisa buat kamu tersenyum kembali..
cari lah adam yang bukan seperti saya..
istiharah..
hurm..saya tahu kamu tabah..
saya tahu saya mampu hadapi semua ini..
n saya tahu kita bisa hidup tanpa bersama..
dan kamu..
saya doakan yang terbaek..
jngan lupa setiap kata2 saya..
ALLAH itu adil..
mungkin satu hari nnti saya akan terima balasan nyer..
tetapi saya tanamkan sifat redha dalam hati ini..
saya sayang ALLAH..
^^
teroskan hidupmu ya hawa..
ada adam yang menanti kamu di sana..
carilah dia dengan jiwa..
^^
salam rindu..~

11 ulasan:

alexayussida berkata...

nicee sgt wlpon mcm cerita sedih..huuu

Diari Anak Perantau berkata...

hu3..mmg sedeh niew..
hurm..

alexayussida berkata...

setiap org takkan pernah lari dr buat silap kan..yg pntg kita sedar kita silap n tak ulangi lagi..mntak maaf la dgn org yg kita wat salah tuh :)

Diari Anak Perantau berkata...

hurm..
tq..^^
i'll try that,,

bawal crepe putih berkata...

kisah benar kah?

K.Zhariff berkata...

yup, adakah ini cerita benar?

Diari Anak Perantau berkata...

huk3.. :(

sosa berkata...

Read Full Report visit homepage More hints look here address More about the author

peeley berkata...

navigate to these guys company website my website see page you can look here Dolabuy Dior

lalooth berkata...

w5c78o0z08 u6i40m9h22 k1p48p4c04 l7s87q5c94 f9r07x5y68 b0d75r6j41

wheigh berkata...

b6t04l0e68 z7v37t1n48 h2x64o9y42 c1b02f9e60 q8i96f8r51 o9t08f8g04