expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Rabu, 18 Julai 2012

SaNaH hELWAh aMIrUL..!!


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani..
ASSALAMUALAIKUM w.b.t..

jawab ye salam mirul ni.. tak jawab dosa.. jawab dapat pahala.. insyaALLAH.. amin.. 
alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izinnya dapat jugak mirul menulis entry yang pertama dalam usia 20 tahun ni.. he3.. semalam 17 Julai 2012 genap 20 tahun mirul menjadi hamba ALLAH di muka bumi ini.. alhamdulillah.. alhamdulillah.. alhamdulillah.. terima kasih ya ALLAH..  :)
sepanjang 20 tahun bergelar Muhamad Amirul Bin Suari, macam-macam dugaan, macam-macam cabaran yang mendatang.. tapi semua itu mirul hadapi dengan senyuman.. walaupun ada juga dugaan yang membuatkan mirul sedikit goyah, mirul tahu semuanya ada hikmahnya kan.. dan mirul tahu semua ujian dan dugaan tu makin buat mirul kuat, bukan melemahkan.. husnuzon dengan ALLAH..  ^^

hadiah..
ada orang cakap dah besar x boelh terima hadiah lagi sebab mana ada orang besar dapat hadiah kan.. tapi bagi mirul orang besar pun layak dapat penghargaan kan..  :) dan yang paling penting sebenarnya bukan hadiah berunsur kebendaan yang mirul dambakan.. mungkin dalam kita x sedar sebenarnya kita banyak sangat terima hadiah dari ALLAH, dari keluarga kita dan dari sahabat-sahabat kita seperti kasih sayang, perhatian dan banyak lagi.. jadi x payah nak sedih kalau kita x dapat hadiah masa bufday ye, bersyukur..  :)
harapan..
semua orang ada harapan, semua orang ada impian kan... x terkecuali mirul.. insyaALLAH bila umur dah 20 tahun ni mirul nak perbaiki banyak kelemahan diri ni.. hurmm.. sebagai manusia biasa yang banyak khilafnya, mirul berharap sangat bila umur semakin meningkat ni mirul akan menjadi hamba-NYA yang lebih tawaduk dalam beribadah dan dalam mengabdikan diri kepada-NYA.. insyaALLAH..

dan tak terkecuali, mirul harap bila dah masuk 20 ni mirul akan lebih berjaya dalam hidup.. mirul akan cuba menjadi yang terbaik dan akan berusaha sebaik mungkin.. orang cakap kalau kita x cuba mana kita nak tahu kan kemampuan kita. insyaALLAH mirup pegang kata-kata tu.. mirul akan buat mak mirul bangga dan cuba memperbaiki ekonomi kami sekeluarga.. insyaALLAH mirul akan bergraduasi pada tahun 2014, jadi mirul akan sedaya upaya membantu keluarga mirul.. aminn..~
apa-apa pun mirul nak ucapkan terima kasih banyak-banyak dekat semua kawan-kawan yang dah wish bufday mirul dekat facebook semalam.. memang ramai yang wish nak dekat 400 rasanya.. terima kasih banyak-banyak atas doa-doa kalian semua.. terima kasih..  ^^  dan buat mak mirul, adik-adik mirul, nenek mirul yang dah banyak berusaha untuk buat suprise untuk mirul semalam, terima kasih ye.. walaupun x menjadi tapi mirul gembira sangat-sangat semalam.. terima kasih..  ^^ semoga ALLAH merahmati hidup kita sekeluarga ye.. aminnn..~~

5 ulasan:

Syafik Coklat berkata...

dah besau pnjg kau ekh ? hehe
happy birthday

Aremieroul Akim berkata...

syafiq coklat : ha3.. baru 20 kot.. :D tq2.. ^^

Khairul Asrol berkata...

semoga harapan anda tercapai keyhh ! :D ehh, jom join giveaway ni jugak. Serius sangat-sangat mudahh sekali! jom ramai-ramai memeriahkan giveaway ni. :D

Giveaway : JomSinggah Blog Broblogger.net!
Eryqazz vs Denaihati

Aremieroul Akim berkata...

khairul asrol : insyaALLAH.. amin.. ok2.. nanti kalau free saya join ye.. ^^

KechikumA berkata...

Selamat Hari Lahir ya~!! ^^