expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Isnin, 29 Ogos 2011

SeLaMaT haRI RaYa..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye salam mirul ni..tak jawab dosa..jawab dapat pahala..hu3.. okey..! 
ESOK RAYA...!!! ha3.. 
betul..!! esok memang raya..!!
seyes ni..! 
kalau tak percaya malam ni ramai-ramai tengok tv ye..
tunggu pengumuman raya..  :D
[okey..! sila berhenti bercakap perkara nonsense..! ]

okey lah..!
nak buat entry panjang-panjang pun bukan ramai yang baca..
[ayat mintak lempang sekali..!]
untuk itu, 
terima lah hadiah hari raya dari mirul ye semua..  :)

kalau nak copy pun boleh..
kalau nak promot kan pun boleh..
kalau nak download buat koleksi hari raya lagi lah boleh..
ha3.. [perasan bagus seh mamat ni..he3..]

akhir kata, kalau ada sumur di ladang boleh kita menumpang mandi..
kalau tak ada..? pergi raya tak mandi..  :D  he3..

maaf zahir dan batin ye..
raya tu raya jugak, tapi jangan lupa pada mereka yang tiada..
dan ingat lah ye bahawa, nak bergembira tu boleh..
tapi jangan sampai melebih-lebih pula.. :)

okey..! salam..~


4 ulasan:

Nur Hamizzah berkata...

selamat hari raya :)

Cik Gee berkata...

selamat hari raya juga.. ^^

muhamadsufian89 berkata...

waalaikumussalam. selamat hari raya jugak ye mierul. :)

nelly berkata...

Nelly The Strange nak wish SELAMAT HARI RAYA !
:)