expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Selasa, 8 November 2011

HaNtU dAlAm MuSiC vIdEo MaLaYSiAn BoYs..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye salam mirul ni.. tak jawab dosa.. jawab dapat pahala.. insyaALLAH..  :)
okey..! semalam masa mirul tengah buka laman sesawang Youtube, tiba-tiba ada kawan mirul cadangkan mirul supaya tengok satu video ni.. [bukan video x baik okey.. :P  ha3..] mirul pun buka lah link tersebut sebab katanya dalam video tu ada hantu.. hurm..
mungkin ramai yang percaya dengan kewujudan hantu.. dan mungkin ramai juga yang x percaya.. terserlahlah.. namun dalam Al-Quran sendiri ada dinyatakan bahawa kita hidup di dunia ni bukan sahaja wujudnya manusia tetapi ada nya juga makhluk-makhluk ALLAH yang lain.. contohnya jin, syaitan, iblis dan juga makhluk ghaib yang lain.. mungkin kita x dapat melihat mereka dengan mata kasar namun dengan wujudnya dalil-dalil dalam Al-Quran maka benar lah kewujudannya..

berbalik kepada link apa yang kawan mirul bagi, mirul pun bukak.. rupanya video tu ialah music video bagi satu lagu yang sedang hangat diperkatakan.. lagu Malaysian Boys.. kalau korang x percaya jom tengok video ni.. 

nampak tak baju warna putih tu..? entah lah, x tau nak cakap macam mana..
kadang-kadang kita x perasan benda tu hantu ke manusia sebab bukan nampak enuh pun kan..
hu3.. tapi ada lagi satu video ni yang agak jelas lah..
jom tengok..


:DD
okey lah.. korang dah tengok kan..
nampak x..? he3.. 
apa-apa pun, jangan biarkan diri ni terlalu taksub sangat dengan benda-benda macam ni..
takut kalau salah percaya boleh terpesong pula akidah..hu3..
kita ni hamba ALLAH, "mereka" pun hamba ALLAH juga.. jadi x perlu nak takut k..  :)
takut hanya kepada DIA yang satu k..  :)
salam..~

11 ulasan:

Nyamuk Terbang berkata...

ok yg video nmbr dua tue siot

aremieroul berkata...

nyamuk terban : ha3.. :P

K.Zhariff berkata...

err, nasib baik tak gugur jantung. haha.

ruby sarip berkata...

hantu tak wujud, tapi semua tu jelmaan jin, setan dan iblis.. haha, nice entry, kebetulan tajuk hampir same ngan kamu

aremieroul berkata...

k.zhariff : ke3.. :D

aremieroul berkata...

ruby sarip : he3. tau x pew.. jelmaan syaitan je semua tu.. :DD

CCICute Design (IP0357198-D) berkata...

nk tgk tp takot...hahahaha.. :P

En. Kronik berkata...

guwa x tgk, tp guwa bole agak la..! antu punye antu..! hahahah

aremieroul berkata...

CCICute Design : ha3.. mana ada apa2.. :P

aremieroul berkata...

En. kronik : ha3.. biasa2 je tu.. :D

umi kokmie berkata...

heii...huuuuh..
nasib baik aku tengok vid nih siang..kalau malam..mintak maap laah..