expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Isnin, 7 November 2011

GiLiRaN aKMa Af3 puLa..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye salam mirul ni.. tak jawab dosa.. jawab dapat pahala.. isyaALLAH..  :)
okey..! tadi masa tengah tengok cerita "Wanita Hari Ini" [kantoi sudah aku tengok cerita ni..ha3..tadi x sengaja lah.. XD ] dekat TV3, mirul terkejut tengok satu artis wanita ni...hurm.. sebenarnya mirul bukan lah tengok pun cerita-cerita wanita ni sebab lelaki mana kot suka tengok rancangan macam tu.. he3.. pelik pulak kan nanti.. =,="

tapi apa pun tadi memang mirul duduk diam depan TV tu mengamati apa yang dowang bincang dan perbualkan.. tajuk dia ialah "tutup buku lama, bukak buku baru" [lebih kurang macam tu lah.. kalau salah jangan marah.. ha3...] tapi bukan tajuk tu yang mirul nak highlight kan dekat sini, tapi mirul nak kongsi dengan korang tentang artis jemutan untuk hari ni.. hurm..
mungkin ramai yang kenal dengan gadis kelahiran program realiti Akademi Fantasia 3 (AF3) ni iaitu Akma.. mungkin kini dia semakin suram dalam dunia hiburan tetapi dulu mirul percaya ramai yang mengenalinya.. lagipun kan masa akma ni dekat AF, dia kan satu batch dengan mawi.. huk3.. jadi secara x sengaja orang pun akan kenal dia.. hu3.. 

apa yang mirul nak sampaikan ialah, dia kini sudah pun bertudung.. ye..! bertudung...! memakai kain di kepala untuk menutup rambut dan aurat bagi wanita.. alhamdulillah.. akhirnya ALLAH bukan kan juga pintu hidayah buat dia.. hurm... mirul tahu berita ni pun dari racangan WHI tu lah.. mula-mula agak terkejut juga sebab x sangka lah dia akan bertudung kan, tapi rasa lega sebab akhirnya dia berjaya mendapatkan hidayah untuk dirinya..

^_^

nampak sifat keibuan sikit..he3..

:) nice..

apa-apa pun kita doakan lah yang terbaik buat akma ni.. kalau betul niatnya berubah kerana ALLAH, insyaALLAH segala-galanya akan berjalan lancar.. mungkin dia juga akan memikirkan perkara yang sama dengan artis yang lain iaitu memakai tudung hanya akan menutup pintu rezeki mereka namun mereka silap.. ALLAH itu maha adil.. segala ketentuan oleh nya adalah yang terbaik buat kita.. semoga kita semua akan mengambil ikhtibar dari semua ni dan selalu lah memperbaiki diri ini agak terus mendapatkan kasih sayang ALLAH..  :)  amin..~
p/s : okey lah.. mirul nak tengok fairy odd parent pulak.. ha3.. salam..~
jangan lupa komen..  XD

2 ulasan:

kim heeruul berkata...

cantik

aremieroul berkata...

kim heerul : tau x pew.. :DD