expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ahad, 5 Ogos 2012

Tahniah Dato' Lee Chong Wei..!


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani..
ASSALAMUALAIKUM w.b.t..

jawab ye salam mirul ni.. tak jawab dosa.. jawab dapat pahala.. insyaALLAH.. amin.. ^^\/
alhamdulillah.. sampai juga kita ke fasa ke-2 dalam bulan Ramadhan ni kan.. apa-apa pun perjuangan masih belum tamat.. kita masih ada peluang lagi untuk merebut fadhilat dan keberkatan dalam bulan Ramadhan ni.. jadi ayuh kita sama-sama manfaatkan nya.. jangan sampai terlepas pula ye..  :)
okey..! mirul pun sebenarnya x percaya yang mirul akan tulis entry ni, tapi lepas tampar-tampar muka tadi mirul pasti ini bukan mimpi.. he3.. mana tak nya, pertama kali dalam sejarah mirul minat tengok sukan.. ha3.. kalau keluarga dengan sahabat yang rapat dengan mirul mesti dorang faham yang mirul memang x suka tengok sukan.. bagi lah apa pun memang kalau dah namanya sukan memang x akan mirul tengok.. he3..

tapi malam ni mirul sendiri pun tengah bingung ni.. entah macam mana entah mirul boleh pula terminat tengok Dato' Lee Chong Wei main.. siap bersorak lagi tu.. hwa3.. satu keluarga mirul terkejut tau x.. ha3.. tapi tadi memang best sangat-sangat tengok DLCW main.. walaupun kalah tapi dia tetap terbaek.. he3.. walaupun x dapat emas untuk Malaysia, tapi kami masih berbangga dengan anda Dato'..!  ^^\/
dan buat pertama kalinya mirul tengok dengan penuh emosi.. (memang pertama kali pun tengok kan.. hwa3..) rasa macam nak terkeluar jantung  ni tadi.. ha3.. ni belum tengok Live lagi ni, mahu mirul jadi macam Pom Pon Boy dekat tepi DLCW tu.. hwa3.. apa-apa pun kami tetap berbangga dengan anda.. bukan senang nak dapatkan perak dekat Olimpik tu.. dah dapat satu pun dah syukur.. walaupun kalau boleh nak emas, tu je yang mampu kita dapat.. daripada x dapat kan..  :)

akhir kata jom kita support azizulhusni awang pula jom.. mana tahu dia dapat emas dalam acara basikal dia tu..  ^^\/ doa yang terbaik je lah untuk atlit negara ye.. menang kalah tu adat permainan.. kita yang duduk depan TV tu boleh nak cakap senang lah apa lah, tapi cuba kau main.. mahu terkencet tahi kuning kau main.. ha3.. (kotor nya ayat.. astagafirullah..  -..-  ) akhir kata mirul nak akhiri dengan gambar ni.. baca je jangan gelak okey..! wakaka.. wasala..~~

8 ulasan:

womahimia berkata...

no free baskin robbin. huhu

Aremieroul Akim berkata...

womahimia : xpew.. kami tetap bangga dengan Dato' Lee Chong Wei.. ^^\/

wanie-raina berkata...

haha! lawak la tweet tu!!
btw, DLCW is the best among all!!! :D

Aremieroul Akim berkata...

wanie-raina : bukan kena hack, memamg Dato' sri yang tweet.. he3.. yup, DLCW memang terbaek.. :D

Rizal Sadiman berkata...

http://igossiprizal.blogspot.com/2012/08/isupport-dato-lee-chong-wei.html

he is the true hero!

Rizal Sadiman berkata...

http://igossiprizal.blogspot.com/2012/08/isupport-dato-lee-chong-wei.html

he is the true hero!

Aremieroul Akim berkata...

rizal sadiman : yup.. dia memang true heroes.. :D

aniqbukhary berkata...

Walaupun kalah.. DLCW tetap menang di hati rakyat Malaysia... Bangga ngn DLCW..