expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Selasa, 15 Disember 2009

NuKIlAn sAHaBAt yAnG TeRLuKe...

niew khas wat 'sahabat' aku yang....betray me...

knapew owang slalu mmpercayai seorng shabat??
sdangkan shabat i2 juga adlah mnusia biasew yang tidak smpurna sifatnyer..
shabat bukanlah antara mereka yang tergolong dlam glongan MAKSUM..
golongan yang terpelihara dri melakukan dosa..
huhuhu...

aku slalu d aniaya oleh sseorang yang bernama sahabat..
entah kenapew??
slahkah aku menginginkan hubungan persahabatan yang kekal abadi..
salahkah aku??
huhuhu...

and knapew biler aku dah trust kat seseorang,then dier akan betray me??
apew slah aku??
and knapew dier x mmpercayai aku as shabat dier??
why??
huhuhu..

aku x ksah kalo aku khilangan dier..
aku x peduli..
bab dier yang nak bende 2 terjadi..
bkan aku yang mintax..
huhuhu...
tpi nsapew yang x cdeh kalo shabat kitew 2 pergi an..

aku sbagai shabat just nakkan yang terbaek wat dier..
tp 2 smua dpent on dier gak.. aku x bleh nak pakse2 diri owang laen bab rambut sama hitam hati lain lain...
so pikir2 kan lah...
huhuhu...

Tiada ulasan: