expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sabtu, 12 Disember 2009

ikhlas dan reda..

assalamualaikum....
huhuhu.....
aku nak kongsi skit a ngan kowang tentang reda ngan ikhlas...
2 niew nampx samer tpi ia sling berbza...huhuhu.....
prkara niew dkongsi bab aku mgalami perkara niew dlam idup aku..aku dberi plihan oleh kawn aku (bff) untk mmilih sama ada aku reda dan ikhlas x dgan pmergian seseowng yang sgat bermaknew dalam idup aku niew....
aku pn jwb a yang aku reda dgn pemergian dier untk smentara niew...then dier tnyer ag yang aku ikhlas kew????
aku jwab a yang x sure..then dier ckap a yng kalo x ikhlas 2 baek x yah reda...hah!!!!!!!!
reda???..................ikhlas???

reda 2 kn (dlm konteks niew) mmbnarkan dier g c2 tanpa rsew rgu2 and tnpa rsew x puas ati...huhu....
ikhlas lak sama da hati niew aikhlas kew lepskan dier g...perpisahn 2 yang mguji thap keikhlasan ktew...
tpi reda.. ngan ikhlas.. sling berkaitan... dedue memainkan pranan yang pnting dlam ssua2 hal...

aku reda and ikhlas kew ngan pmergian dier????
jauh dlam sdut ati aku mcm x ikhlas tpi aku redha....
but then bff aku 2  ckap yang kalo ada owang yang x ikhlas akan pmergian dier 2 nanti dier akan mghadapi kesusahan untk menuntut ilmu kat c2....
huhuhu....no no no no!!!!!!!!
jgan dsebab kan aku dier x dpt nak tntut ilmu....
aku reda dier prgi...
aku ikhlas dier pergi...
bab aku syang dier....
and bab bilew owng yang ktew syang 2 gmbirew kitew pun akan gembire gak.....tul x?????
so happy kan lah owang yang kitew syang 2....
lelamew ktew akan gmbirew gak.....
=)

Tiada ulasan: