expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ahad, 6 Disember 2009

dlu........&.........skunk

aku rsew kliru....
tntang si dier????? aku jdik sgguh kliru....
ermmmmm....
aku syang dier....dier??????
aku bleh wat papew tok dier....dier??????
aku slalu mcg dier....dier??????
aku anggap dier mcm adk aku....dier?????
aku bleh brkorban tok dier....dier????
aku snggp tggu dier....dier?????
aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!
apew smua niew?????

aku tnggu dier dah 2 taun lbeh dah....tpi dier?????
slalu wat x tau jwerk...
hhhhhuuuuuuuuhhhhhhh....
aku nak ckap sgan...
aku nak mcg malu...
tpi.....


hehehehe....
2 dlu....
skunk aku ngan dier dah ok dh...
dier ngan aku dah ok blek...hu3..
tpi aku x tau ag prasaan dier kat aku...
apew dier anggap aku???
apew dier nak ckap kat aku????
huhhhhhhhhhhhh.....
it's ok.....
just take it easy......
ok????????

he3.....

Tiada ulasan: