expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Jumaat, 11 Januari 2013

Kisah Bantal yang Dirasuk..


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .


dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani..
ASSALAMUALAIKUM w.b.t..

jawab ye salam mirul ni.. tak jawab dosa.. jawab dapat pahala.. insyaALLAH.. amin.. ^_^
alhamdulillah, bersyukur kita ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurniaannya, masih lagi kita mampu berdiri dan bernafas di muka bumi ini.. tanpa nikmat dan anugerahnya, maka hari ini mungkin kita dikenali dengan panggilan arwah barangkali.. 
setelah berkurun nya x mengupdate blog ni, alhamdulillah hari ni ALLAH bagi kesempatan dan peluang untuk menaip.. bukan nya x ada masa sebelum-sebelum ni, tapi banyak komitmen lain yang perlu ditumpukan terlebih dahulu lebih2 lagi hidup sebagai seorang mahasiswa ni.. dan ber-bloging ni sebagai sampingan je, kalau ada masa insyaALLAH akan terupdate.. :)

okey..! hari ni dalam entry kali ni mirul nak cerita sikit tentang "Bantal Yang Dirasuk"... baca macam seram kan, memang seram pun sebab benda ni mirul dan roomate yang alami.. cerita bermula sejak awal sem lagi sebenarnya, cuma kami x perasan lah yang bantal tu ada 'something'.. mirul mula perasan sejak minggu lepas bila mana bantal tu mula berjalan sendiri mencari tuannya.. 

yang ada love-love tu mirul punya.. dia baik je.. :D bantal yang berhantu tu aa, yang ada gambar awek mana entah tu..  >.<  weeee..~

kes pertama berlaku dua minggu lepas bila mana mirul ni memang #GengTidurAwal .. mirul tidur masa tu dalam kul 11 malam kot.. masa tu dua-dua roomate x ada sebab dowang sibuk "menghafal sifir" dekat rumah depan.. jadi macam biasalah mirul akan tutup lampu kemudian tidur dengan nyenyaknya.. sampai lah keesokan harinya mirul tersadar dah pagi dah.. masa tu dalam kul 7.30am kot.. memang x sedar apa-apa lah.. tengok-tengok bantal kawan mirul tu ada dekat katil mirul.. siap mirul guna letak dekat kepala lagi sepanjang malam.. grrrr..~

kes kedua pulak berlaku sepanjang sem tapi pagi tadi mirul baru perasan benda ni.. bantal yang ada 'something' ni memang kawan mirul yang punya.. setiap malam  dia akan peluk, x pun dia letak lah dekat celah-celah mana yang dia suka.. mirul pulak kalau dah tidur awal azan subuh tu dah terjaga.. perkara pertama yang mirul buat selepas baca doa ialah kejut roomate2 ni supaya solat subuh.. 

tapi ada sorang roomate mirul ni yang susah sangat-sangat nak bangun.. memang susah, serious..! setiap kali tu jugak lah mirul akan cuba 'pisahkan' bantal ni dengan dia supaya 'tuannya' ni mampu 'bebas' dan solat subuh.. dan setiap kali itu jugak lah mirul gagal.. mirul pun pelik, dah letak jauh bantal tu pun mesti akan ada balik dekat kawan mirul ni.. memang betul2 ada 'something' ni.. hahaha.. dan kawan mirul pun akhirnya mengaku yang memang bantal dia tu 'berhantu'.. sekali peluk, selamanya nak lagi.. muahaha..

moral of the story, kalau dah dengar azan tu terus lah bangkit bangun subuh.. kalau x dengar sekalipun kalau kawan dah suruh bangun tu bangun lah.. se'something' mana pun bantal tu solat tu kena utamakan.. x merajuknya bantal tu kalau hang bangun kejap g solat kan.. hehehe..  wasalam..~

pesanan penaja : jangan sampai bantalku menghantui dirimu..~~

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

siyesss ke niii

nANa berkata...

siot! aku ingat apa la kan? bantal cute ada princess tu mesti Is punya! haha

Unknown berkata...

singgah sini..
http://greenamila.blolgspot.com

Diari Anak Perantau berkata...

evangelistaNiL : hehehe.. seyes.. :P

Diari Anak Perantau berkata...

nana : hahaha.. tekaan anda salah.. teeeettt.. :P

Diari Anak Perantau berkata...

green amila : kalau ada masa saya singgah ye.. btw, tq sudi singgah.. :)

Unknown berkata...

recherchez-les sacs de répliques de Chine Site connexe répliques de sacs 7a en gros passez sur ce site dolabuy hermes

meathi berkata...

r1j46n8u64 a6y74z2b28 l9f80d3d18 z7z70a0h53 v4q49j2i88 v2w17y7h45

Unknown berkata...

f7w56q6e42 u2v21q1b66 b7i77o7m96 z1o06u9t74 z1d77x2j61 k9e11i7x10