expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ahad, 10 Februari 2013

Bakti Arjuna Fitri..!

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani.. 

ASSALAMUALAIKUM w.b.t..

jawab ye salam mirul ni, tak jawab dosa.. jawab dapat pahala.. insyaALLAH.. :)
apa-apa pun jangan lupa bersyukur, jangan lupa ucap #alhamdulillah sebab masih diberi kesempatan oleh ALLAH untuk terus bernafas di muka bumi ni.. jangan kita jadi hamba-Nya yang ingat dia masa susah je, masa senang dilupa.. nauzubillah..

okey..! dalam entry kali ni mirul nak kongsi sikit lah dengan sahabat semua tentang 'Bayi'.. ala, yang montel2 tu, yang peha dia macam peha ayam tu.. hehehe.. comel kan bayi2 ni, kalah mirul.. oppss.. :p

semua orang tau yang bayi ni suci.. mereka lahir di dunia ni ibarat kain putih yang suci, tiada dosa, tiada salahnya.. sebab tu lah kalau kita tengok muka bayi ni, muka dowang tu bersih, suci, sejuk je mata memandang kan.. :) 

Rasulullah SAW dalam sabdanya : “Bau bayi itu (berasal) dari bau surga”. 
(Al- Jami’u Ash-Shagril. Hal : 164)

jadi lepas ni kalau ada bayi yang baru lahir cepat2 cium kalau nak tau bau nya.. hehehe.. memang wangi.. :) hehehe.. dan sebenarnya mirul nak kongsi dengan sahabat semua gambar sorang bayi yang sangat comel ni.. dia ni ialah anak kepada +Fynn Jamal, dulu seorang penyanyi tapi kini pengajar dekat luar negara..

anak beliau ni memang sangat comel, nama dia pun dah menggambarkan betapa besarnya niat si mama dan papa nya bila anak ni besar nanti.. nama bayi ni ialah Bakti Arjuna Fitri.. :) comel bukan.. hehehe.. kalah mirul.. hahaha.. :p ni ada sedikit gambar si arjuna dari dia kecil, sampai lah yang paling latest.. :)







comel bukan si arjuna ni..? kalau korang mengikuti perkembangaan akak Fynn Jamal ni pasti korang tau betapa bertuahnya dan betapa kuatnya si arjuna ni dengan mama dan papanya.. :) mirul doakan arjuna akan jadi seorang anak yang soleh.. jangan jadi playboy tau..! hahaha.. :p wasalam..~

p/s : kalau nak tengok gamba2 arjuna ni boleh lah like dekat FB kak Fynn Jamal.. :)

6 ulasan:

Razil Tahir berkata...

Comel gilaaa!! XD

CXopportunities berkata...

siyesly comel!

super d0uble F :) berkata...

serius ! mmg comel si juna nuna nih,hari2 mesti nak tengok gamba juna dekat instagram kak fynn ;)

Aremieroul Akim berkata...

@razil tahir : mirul ke yang comel..? terima kasih.. muahahaha.. xD

Aremieroul Akim berkata...

@CXopportunities : terima kasih.. xD

Aremieroul Akim berkata...

@super double F : kannnn.. dah rezeki dia dapat anak comel macam tu.. moga2 besar x jadi playboy sudah.. xD