expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Isnin, 11 Februari 2013

Private and Confidential..!

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani..

ASSALAMUALAIKUM w.b.t..

jawab ye salam mirul.. tak jawab dosa.. jawab dapat pahala.. insyaALLAH.. :)
alhamdulillah, syukur kita ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah dan kurniannya dapat kita semua bernafas di muka bumi ini dengan percuma.. x banyak yang Dia mintak sebagai balasan, cukuplah dengan bersyukur dan menjadikan Dia sebagai satu-satunya tuhan yang ada dalam hati kita..

okay..! sebenarnya dalam entry kali ni mirul nak kongsi dengan sahabat semua mengenai result sem 3 mirul.. mirul tunjuk result ni bukan sebab nak bangga ke apa sebab sebenarnya result tu x ada lah gempak mana, cuma sekadar perkongsian je.. jadi lepas ni kalau ada yang tanya result mirul, mirul suruh tengok dekat blog je lah.. hehehe.. :p

penantian yang lama akhirnya terbayar bila akhirnya UniMAP keluarkan jugak result.. sejujurnya mirul memang agak sedih dengan result ni sebab mirul rasa mirul boleh dapat lagi baik, tapi nak buat macam mana result pun dah keluar.. :) apa-apa pun syukur alhamdulillah sebab jika dibandingkan dengan result sem lepas ada peningkatan sikit.. :) alhamdulillah..

korang mesti x sabar nak tengok kan..? muahahaha.. korang ni kalau bab nak tengok result orang lain. laju je.. tapi korang kena janji, kalau dah tengok tu diam-diam je.. :D janji..?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

kan dah cakap, biasa-biasa je kan.. :) so buat sahabat semua yang dapat result yang lagi baik, tahniah.. man jadda wa jadda.. siapa yang berusaha dia akan mendapat hasilnya.. dan buat yang kurang berjaya tu, usaha kena lebih lagi.. kita semua kena berjaya, kita semua boleh berjaya..! chaiyok2..! wasalam..~

8 ulasan:

Nurul Syawani berkata...

Tahniah :)

Aremieroul Akim berkata...

@nurul syazwani : alhamdulillah.. :) TQ..

Tanpa Nama berkata...

tahniah...berapa cgpa untuk anugerah bestari ye???

amirnawawi berkata...

Ok la nih.. tahniah!

Aremieroul Akim berkata...

@tanpa nama : untuk UniMAP anugerah bistari 3.00-3.49.. anugerah dekan 3.50-4.00.. :)untuk U lain x pasti..

Aremieroul Akim berkata...

@amirnawawi : alhamdulillah.. TQ.. :)

Tanpa Nama berkata...

anugerah bestari utk 3.oo-3.49? dapat hadiah ke? :O

Aremieroul Akim berkata...

yup.. dapat sijil.. :)