expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sabtu, 23 April 2011

noThInG To Say..juSt SoRrY..

ASSALAMUALAIKUM...

saya nak kamo bacer entry niew..
hurm..entry saya hari niew khas tok kamo jerk..theres nothing else in my heart..let's me explain about it rite Now..hurm.. pertama sekali saya nak mintak maaf lah kalo saya dah wat kamo terAsa ngan saya.. x pernah terniat nak wat kamo sakit ati tau..! sumpah..! hu3..ok..! bout entry saya yang lepas 2, saya tulis pwon time saya sedeh.. n enrty 2 dah berbulan-bulan yang lepas dah.. x kan lah bende 2 pwon kamo nak mare ag.. maybe kamo terasa tpi it's already done lah.. huk3..mmg that moment saya  sayang kamo sangat2..!!sampaikan saya mmg really2 kecewa time 2..hurm.. but until now mmg kamo yang saya sayang..!! no others lah.. about napi kamo 2, yup..mmg saya jealous..laki mana yang x jealous kalo someone yang dier minat+sayang slalu ckap pasal owang laen..?? saya jugak seorang lelaki normal ok..cemburu 2 mmg perkara biasa lah.. huk3.. n pasal saya dah tawar hati kat kamo 2, itu kan dlu.. after saya kecewa.. now dah x lagi..! seyes..! saya mmg nak wat kamo hepy..nak wat kamo senyum slalu n nak wat kamo rasa apa erti sebenar cinta.. tpi saya niew manusia biasa, x mampu nak wat seseorang 2 merasa bahagia bila bersama saya.. apa yang saya tau saya akan wat seseorang 2 selalu tersenyum bila bersama saya.. untuk pengetahuan kamo, saya hepy dapat kenal kamo.. sayA rasa bertuah sangat kenal kamo..kamo mmg baek.. maybe cuma saya jerk yang x layak ngan kamo kan..?? saya mmg x romantik.. saya niew x dew kelebihan. nothing special bout me.. i know that..but i try my best 2 make u hepy my dear.. maybe kamo nak belaian kasih sayang saya..tpi saya x nak kamo menyayangi saya melebihi kamo menyayangi owang2 laen.. sebab saya x nak kamo menanges kalo suatu hari nanti saya bukan milik kamo lagi sayang..saya kan slalu ckap yang sayang ALLAH lebeh kan..??that bcoz saya nak kamo lbeh ingat dier sllu dlm fikiran kamo..hurm.. it's ok.. saya paham.. saya selalu fikir yang owang yang baek adalah diciptakan untuk owang yang baek.. so, saya doakan kamo jumpa seseorang yang baek untuk kamo.. n bukan saya x sayang n cinta kan kamo , cuma seperti yang saya ckapkan selalu kat kamo ajal maut, jodoh pertemuan 2 semua di tangan ALLAH... kita hanya merancang n ALLAH yang akan menetukan.. apa2 pwon yg berlaku antara kita pas niew inagatlah yang saya mmg sayang kamo..! saya sayang kamo atas dasarbudi dan pekerti kamo.. saya sayang kamo..!!n after this , biarlah takdir yang tentukan seglanya.. baik-baik sayang..salam..~

p/s : mAhER zAIn - FoR thE rEST of My LIfe...


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ak bukn na ckp lbey..but!
from my xprince!
u need 2 more learn..
learn how 2 be undrsnding
how 2 be gntleman..
then how 2 tackle gurl's heart..

Diari Anak Perantau berkata...

thnks..
i will..

Syazwan Hazim berkata...

jage la dy baek2 k....

Tanpa Nama berkata...

kalau agak2 ko ase kputusan ko 2 yg t'baik..,jgn ko nk mnyesal plak stu ary nnti....
..Think b4 u act..
..I'm on neutral side..