expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Jumaat, 15 Januari 2010

Rindu Terhenti


Telahku tinggalkan
Memori Silamku itu
Tidak ku biarkan
Hidupku dibelit pilu

Walaupun duka menampar dada
Walau sepi mencalar hati
Rindu ku terhenti

Ku pinggirkan sayu
Yang merundum kalbuku
Kasih dulu ku biar berlalu

Ku pinggirkan lara
Yang bertaut di jiwa
Ku teruskan hidup tanpa dia

Padam nyala patah tumbuh
Hilangkan berganti (x mungkin berganti)
cinta tiba, cinta pergi
Biar di asal ku nanti

Ku lupakan mu jua di sini
Sedang kau pergi menjauhi

ingat lagu niew ingat kat dier..niew lagu febret dier...huhuhu...ntah napew lagu niew yang dier mnat an??aku pown x tau..
tapi lagu niew mmang wat aku rindu giler kat dier...
windu ssangat...!!!!!!!!
tpi ntah apew yang dier rasew??
aku niew BODOH* an?????
BODOH* ssangat...
bak katew kkawan aku..
napew dier??
knapew aku plih dier??
napew??
mybe sbab aku BODOH* kwot...
hahaha....
aku BODOH*...

and orang BODOH* niew lah yang slalu dperBODOH* an kan??
knapew??
bab aku BODOH*!!!!!!!!
bbbbbbbbboooooooodddddddddddoooooooooohhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan: