expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Jumaat, 15 Januari 2010

haTI oH HatI..

ASSALAMUALAIKUM....
akU,dIer aND aLLh....
hati niew sdeh!!!!
bkan krana dtinggalkan...
bkan kerana dkecewekan...
ntah apew slapnyer kat ati niew smpai aku diperlakukan sperti niew....
oleh i2..
hati ini sdang mencari ktenangan d tengah kkusutan emosi...
mencari konklusi bagi satu jwpan yang pasti..
namun..
jawapan i2 x pasti lagi..
tpi ia pasti akn dpat dcari..
jawpan..jwpan..oh!!jwapan..

mencri jwapan d tengah kkustan mmang mnyulitkan..
oleh i2 stu jlan glap harus dlalui...
wlaupon tkot untuk menghadapinyer,aku knew truskan perjalanan niew..
pasti d hujung nanti akan ada jawpannyer kelak...
btol x??

aku ingin thu ape yang dier rasew..
aku ingin tahu apew yang dier pkirkan..
samada samew atau x dgan apew yang aku rasew and pkirkan..
dier ikhlas x??
dier rasew x apew yang aku rasew??
dier wat x janji2 dier kat aku 2??
huhhhhhhhhh!!!!!!!!

but...
kkadang aku tkot untok tahu apew jwpannyer nanti..
adkah jawpannyr akn wat aku..
menages karana gmbira...
atau..
menages kerana kcewe..
???

Just..
aKu,dIEr And allH..
jerk yang akan tahu jwpannyer...
=(
=)

Tiada ulasan: