expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Isnin, 11 Januari 2010

AkU JaDiK keLirU!!

assalamualaikum...
huhuhu..
hati aku keliru..
keliru dgan apew yang aku lkukan niew..
btOl kew slah..??
2 yang wat aku kliru..
aku tau bende u slah but aku x de plihan lain..
aku dpengaruhi hati dan nafsu jaht aku..
ke manew ilangnyer AMIRUL yang dlu??
aku nrndukan dier..
aku bertambah kliru..
mungkin hatiku x skuat and stabah owang laen..
but..
aku try untk tbahkan ati aku 2..
coz..
fkiran x bleh mengawal dri..
tkOt nanti memakan diriew...
tOl x??
huhuhu...

and hati aku kliru..
tentang Owang yang aku SYANG ssangat..
btOl kew dier menganggap bende yang smew sperti manew aku mnganggap dier..??
blew aku bertnyer dier mngatakan YA..
namun Owang d skelilingku meraguinyer...
2 yang wat ku kliru...
aku try nak wat dier brubah..
aku x nak tgOk Owang yang aku syang u jdik insan yang x bergunew kpd agame bangse and untuk smuanyer...
aku nak dier sdar yang aku anggap dier dah lbeh dri sorang kawan..
aku dah anggap dier cam fmily aku dah..
aku syang sngat at dier...
tpi dier??
ntah ar..
huhuhu...
blew aku mengatakan bhwa aku nak pergi dri dier,dier akn mghalangnyer..
tpi knapew??
knapew halang aku sdangkan aku bkan sapew2 bgi dier..
aku tau aku x akan dapt mninggalkan dier...
dier dh cama adeq aku...
tpi aku kliru!!!
dier anggap aku niew apew??
PLEASE TOLONG AKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tlong k...
aku x tau nak wat pew dah..
aku tOl2 kliru...
YA ALLAH...
tlOng hambe mu ini ya ALLAH...
kau brikanlah aku ptunjuk Mu ya ALLAH..
huhuhu...
=(

Tiada ulasan: